Licitatia Fortis, la Grey Group EMEA
Vineri, 02 Noiembrie 2007

(AdPlayers.ro, Irina Toma)

Fortis a ales Grey Group pentru Europa, Orientul Mijlociu si Africa (EMEA) ca agentia de publicitate pentru intreaga sa retea globala, in urma unui pitch si al unui proces de analiza care a durat a sase luni. 

Potrivit unei informari remise AdPlayers, Grey preia responsabilitatile strategiei si creatie la nivel global atat ale brandului Fortis cat pentru serviciile sale de retail banking, asigurari si private banking.

Responsabilii de comunicare Grey spun ca este pentru prima data cand Fortis isi consolideaza intreaga strategie de comunicare a grupului intr-o singura retea globala, noua directie Fortis reflectand atat gradul de crestere dar si aspiratiile celei mai dinamice companii de servicii financiare din Europa.

 „In final am ales Grey deoarece au oferit o idee simpla, dar iesita din comun, idee care a rezonat puternic cu toti cei implicati in acest proces. De asemenea, Grey a reusit sa exprime spiritul antreprenorial al Fortis, si suntem nerabdatori sa pornim impreuna.” a afirmat Adrian Martorana, Director General al Global Branding & Communications:

“Suntem foarte mandri ca am fost desemnati de catre Fortis drept agentia lor de comunicare”, a declarat Carolyn Carter, Presedinte si CEO al Grey Group EMEA. Este o companie dinamica, care priveste cu mare deschidere spre viitor si care are planuri impresionante de crestere. Asteptam cu nerabdare sa ii ajutam sa isi atinga obiectivele ”

irina.toma[at]adplayers.ro

AdPlayers.ro/File

/Fortis

Fortis este un furnizor international de servicii financiare oferind servicii bancare si de asigurari. Cu un capital investit de peste 50,9 miliarde euro la data de 15 octombrie 2007, Fortis se situeaza printre cele mai mari 15 institutii financiare din Europa.

Brandul Fortis este concentrat in Europa si activeaza predominant in Tarile Benelux, Franta, Marea Britanie, Germania, Polonia si Turcia. Fortis a inregistrat o crestere internationala semnificativa in ultimii doi ani si este in prezent activ in peste 50 de piete din lume.

/Grey

Reteaua Europeana a Grey Group,  Grey EMEA este prezenta in 80 de orase din 59 de piete, avand peste 5,300 angajati. Grey Group este reprezentata in Romania de Grey Bucharest.

Infiintata in 1992, Grey asigura servicii de comunicare integrata, servicii specializate de PR, shopper marketing si evenimente pentru British American Tobacco (Kent si Dunhil), Butan Gas, GlaxoSmithKline (Aquafresh, Sensodyne, Lactacyd, Coldrex, Corega Parodontax si Corsodyl),  Heineken Romania (Golden Brau si Heineken), Nokia, Opus Land & Development (Cosmopolis),  Procter & Gamble (Pantene, Londa, ACE, Lenor, Mr. Proper, Fairy), Romtelecom (ClickNet).


PUBLICITATE: