Licitatia CLAL - la Re:ply, iar contul de media - la Velvet
Marti, 11 Decembrie 2007

(AdPlayers.ro/News, Irina Toma)

In urma castigarii pitch-ului organizat de CLAL, compania de comunicare Re:ply realizeaza noua campanie a CLAL Romania.

Potrivit unei informari remise AdPlayers, agentia Re:ply va furniza pentru noul client servicii de consultanta, strategie, creatie si coordonarea tuturor activitatilor desfasurate. Re:ply va dezvolta si implementa in urmatoarele 12 luni o campanie tactica pentru promovarea produselor si serviciilor CLAL Romania.

Primul flight al campaniei se desfasoara in perioada decembrie 2007 – ianuarie 2008 si promoveaza asigurarile RCA si Casco. Mix-ul de media cuprinde: TV, radio, presa, web, precum si activitati BTL. Strategia de media si implementarea sunt dezvoltate impreuna cu Velvet Media.

CLAL Romania activeaza pe piata romaneasca din 2006 si face parte din grupul israelian IDB, ce detine 23% din piata asigurarilor din Israel. Domeniul de activitate al companiei sunt asigurarile non-viata, oferind pietei romanesti un pachet complet de produse. Oferta de asigurari este personalizata atat pentru persoane fizice, cat si pentru societati comerciale.

Re:ply este o companie specializata in publishing si advertising. In portofoliul de clienti al companiei se afla Petrom, UPC, Dacia, Sensiblu, Baneasa, Grupul Realitatea-Catavencu, B1, Europolis, Distrigaz Sud.

PUBLICITATE: