La 335.000 euro in 2014, publicitatea pe dispozitive mobile in Romania se dubleaza de la an la an
Joi, 19 Noiembrie 2015
 La 335.000 euro in 2014, publicitatea pe dispozitive mobile isi dubleaza volumul de la an la an

adplayers. Iulian Toma

Ajunsa la 335.000 de euro in 2014, publicitatea pe dispozitive mobile isi dubleaza volumul de la an la an, dupa ce, in 2012, piata de profil a  fost de doar 81.000 de mii de euro. Concluziile apartin unui studiu Madhouse a realizat un infografic anual, in premiera pentru piata de publicitate pe dispozitive mobile din Romania, dupa o experienta in astfel de rapoarte in Ungaria.

Conform specialistilor, 81% din utilizatori folosesc un smartphone simultan cu accesarea unui alt canal media. Compania a dat publicitatii studiu de data aceasta nu doar pentru piata din Ungaria, ci, si in Romania, dupa deschiderea de anul trecut biroului de la Bucuresti condus de Critian Petriceanu.

"Continutul raportului Madhouse, o companie cu experienta in astfel de rapoarte pe piete din Europa Centrala si de Est, este mai mult decat interesant pentru piata romaneasca de publicitate, in contextul lipsei de informatii de profil colectate profesionist" a declarat pentru adplayers Cristian Petriceanu Country Manager, Mad House Romania.

“Ratiunea aflata in spatele infograficului nu este doar aceea de a furniza informatii concrete dintr-un domeniu mai putin studiat si analizat, ci si aceea de a aduce la cunostinta publicului interesat importanta din ce in ce mai mare a publicitatii pe dispozitive mobile care a dus in ultima vreme la o crestere substantiala a bugetelor de publicitate in acest segment” spune specialistii Madhouse.

"Lucram in mod sustinut pentru ca publicitatea pe dispozitive mobile sa devina o platforma de marketing cat mai apropiata de clientii nostri, context in care infograficul nostru anual este o componenta importanta a misiunii noastre asumate. In anul acesta ne-am extins aria de cercetare si am colectat o cantitate semnificativa de informatie si despre piata din Romania" a spus Gábor Brindza, unul din expertii in domeniul publicitatii pe mobile care a condus studiul Madhouse.

Cu birouri in Budapesta, Bucuresti, Praga si Bratislava, Madhouse este o companie independenta specializata in publicitatea pe dispozitive mobile, ce serveste branduri majore pe piata Europei Centrale si de Est.

 Mai mult in DigitalMobile Marketing, Mobile Advertising

Mai jos infograficul Madhouse complet referitor la piata romaneasca de publicitate pe dispozitive mobile:

Piata de publicitate pe dispozitive mobile din Romania, 2015
sursa: Madhouse



PUBLICITATE: