Kaufland lanseaza campania de brand de angajator „E TIMPUL PENTRU CEVA NOU”
Miercuri, 29 Septembrie 2021

 

Credit. Kaufland / „E TIMPUL PENTRU CEVA NOU”

Lantul de magazine a primit recent certificarea Inspiring Employer si anunta transparentizarea salariului brut de pornire si introduce un asistent digital care sa ii ghideze pe candidati in procesul de aplicare

AdPlayers. info

Kaufland Romania a lansat o noua campanie de brand de angajator, „E TIMPUL PENTRU CEVA NOU”, anunta lantul de magazine. Noua comunicare aduce in prim-plan o parte dintre angajatii companiei, selectionati de campioana Cristina Neagu, prin intermediul careia toti cei interesati de o cariera in retail pot intra in culisele Kaufland.

Mai mult, lantul de magazine anunta o serie de beneficii pentru angajatii sai, transparentizarea salariului brut de pornire pentru rolurile de executie, aspect care va fi mentionat in anunturile de angajare incepand cu data de 1 octombrie si introducerea, pe microsite-ul cariere.kaufland.ro, a asistentului digital KALA, care sustine candidatii in accesarea informatiilor relevante despre Kaufland si ii ajuta sa aplice pentru un rol potrivit in cadrul echipei.

Potrivit autorilor, noua campanie de brand de angajator este, de fapt, un „making of” al campaniei in sine, in care Cristina Neagu, recunoscuta pentru performantele din handbal, a mers in magazinele Kaufland, in depozite si in sediul central pentru a-i cunoaste si a-i selecta pe angajatii care zi de zi se implica, sunt responsabili, dau dovada de spirit de echipa si ii inspira pe cei din jur, reusind astfel sa faca diferenta atat pentru clientii care au parte de cea mai buna experienta la cumparaturi, cat si pentru colegi si chiar pentru societate.

Fiecare dintre cei selectionati de Cristina Neagu spune cate o poveste despre universul Kaufland: de la mediul de lucru, echipa, activitati curente si pana la toate micile detalii care fac dintr-o zi obisnuita, o zi speciala. Campania este totodata o invitatie adresata candidatilor de a-si atinge potentialul si de a-si construi o cariera in domeniu, prin intermediul mesajului: „Incepe o cariera. Nu doar un job”.


„Rezultatele pe care le-am obtinut de-a lungul timpului vin ca o confirmare a profesionalismului de care echipa noastra extinsa da dovada in fiecare zi, ceea ce face ca alaturarea celei mai bune jucatoare de handbal cu angajatii Kaufland sa fie una cat se poate de naturala”, a declarat Estera Anghelescu, Recruiting & Employer Branding Director, Kaufland Romania. „Totodata, prin intermediul acestei campanii, ne dorim sa ajungem la toti cei care isi doresc mai mult decat un simplu job, la cei care vor sa isi construiasca o cariera in adevaratul sens al cuvantului in retail.” a spus Cristina Neagu.

Campania „E TIMPUL PENTRU CEVA NOU” si-a propus sa vina nu doar cu un mesaj de incurajare pentru toti cei care vor sa faca o schimbare pozitiva pentru viitorul lor profesional, ci si cu initiative concrete care contribuie la o mai buna informare a potentialilor candidati prin intermediul chatbotului KALA si prin publicarea nivelului salarial de pornire pentru pozitiile de executie, in anunturile de angajare. Asadar, in timp ce asistentul virtual KALA raspunde tuturor intrebarilor legate de oportunitatile profesionale, mediul de lucru, beneficiile si activitatea din cadrul Kaufland, noile anunturi de recrutare vor preciza, de la 1 octombrie, in mod transparent, tipul de contract si salariul brut de pornire pentru activitatea desfasurata.

Campania comunica si o serie de beneficii pentru cei care fac deja parte din echipa Kaufland. Pentru ca echilibrul intre viata profesionala si cea personala este esential, Kaufland le ofera angajatilor posibilitatea unui program flexibil, dar si timp liber, pentru activitatile personale. Asadar, acestia pot avea, suplimentar zilelor de concediu de odihna oferite conform legislatiei in vigoare, zile libere oferite in functie de vechimea in companie, care, cumulate cu zilele libere legale, pot ajunge pana la 27 pe an, zile libere oferite pentru actiunile de voluntariat, beneficii sportive (7CARD/ 7 card@home, World Class, Color Run, campionatul de fotbal Kaufland), cat si de activitati pentru timpul liber (Bookster, cursuri online gratuite, curs de educatie financiara).

De asemenea, cei ce lucreaza pentru lantul de magazine se bucura de extra beneficii pentru evenimente speciale (casatorie, nastere/adoptie, vouchere cadou pentru copii de Paste, de 1 Iunie si de Mos Nicolae, pachete cadou, prima pentru recomandare angajati etc.), asigurarea voluntara de sanatate si de reduceri la anumiti parteneri.

In ultimii 6 ani consecutiv, Kaufland a obtinut titlul de Angajator de Top, demonstrand astfel ca este nu numai unul dintre cei mai mari realieri de pe piata din Romania, ci si un sprijin puternic pentru angajatii sai. In plus, recent, compania a primit certificarea Inspiring Employer care atesta faptul ca bunastarea angajatilor este prioritara in cadrul retelei, astfel ca toti cei care alcatuiesc echipa Kaufland beneficiaza de cele mai bune conditii, politici si proceduri de lucru.

Potrivit comunicarii, premiul „Elite Shining Star” obtinut de reteaua de retail reprezinta cea mai inalta si mai prestigioasa distinctie oferita de Inspiring Employers, pe baza a 10 criterii de evaluare organizationala precum: atragerea si retentia de talente, procesul de inductie al noilor angajati, recompense si recunoastere, invatare si dezvoltare, cariera, transparenta, diversitate si incluziune, bunastarea angajatilor, responsabilitate sociala corporativa, sustenabilitate si brand de angajator. Kaufland se distinge astfel ca un angajator care ofera premisele si conditiile de lucru necesare pentru ca angajatii sa poata lucra intr-un mediu unde sunt valorizati, sustinuti sa se dezvolte si sa isi indeplineasca obiectivele de cariera.

Cei care isi doresc sa faca parte din echipa Kaufland sunt invitati sa acceseze cariere.kaufland.ro

Video-ul oficial al campaniei poate fi urmarit aici: https://www.youtube.com/watch?v=FTjT0lTWNZc



Mai mult in Responsabilitate Sociala, HR, Resurse Umane


PUBLICITATE: