Invita si barbatii la spalatul hainelor. Dero 2in1. E unul pentru doi! Engines, Kubis, Image, Mindshare
Vineri, 27 Octombrie 2017

DERO 2in1. E unul pentru doi!
Credite:
Creatie: Engines
Social media: Kubis interactive
PR: IMAGE PR
Media: Mindshare

Campania de toamna 2017 "DERO 2in1. E unul pentru doi!" spune ca spalatul hainelor este o actiune care poate si merita sa fie realizata de ambii parteneri, astfel incat femeile sa aiba mai mult timp liber pentru ele si cei dragi.

adplayers. info

DERO lanseaza in aceasta toamna o noua campanie integrata, „DERO 2in1. E unul pentru doi!”, si deschide dialogul pe tema impartirii treburilor casnice in familiile din Romania.

Cea mai recenta campanie de toamna „DERO 2in1. E unul pentru doi! aduce si un nou mesaj: spalatul hainelor este o actiune care poate si merita sa fie realizata de ambii parteneri, astfel incat femeile sa aiba mai mult timp liber pentru ele si cei dragi.

Reprezentantii campaniei au afirmat pentru adplayers ca agentiile care au contribuit la implementarea campaniei sunt Engines (Creatie), Mindshare (media), Kubis Interactive (social media), Image PR (relatii publice si comunicare).

Majoritatea femeilor din Romania dedica peste 10 ore pe saptamana treburilor casnice

Mesajul vcampaniei Dero vine pe fondul datelor oferite de un studiu reprezentativ la nivel national, derulat de iVOX, conform caruia majoritatea femeilor din Romania dedica peste 10 ore pe saptamana treburilor casnice, in timp ce majoritatea barbatilor dedica intre 2 si 4 ore acelorasi responsabilitati. Cercetarea a fost comandata de brandul DERO si derulat pe un esantion reprezentativ la nivel national de iVOX, in luna septembrie 2017.

Conform cercetarii, 65% dintre femei au declarat ca le face placere sa se ocupe de spalatul hainelor. Chiar daca si-ar dori sa imparta aceasta responsabilitate cu partenerii lor, 47,1% dintre femeile din Romania declara ca partenerii lor nu se implica mai mult in spalatul hainelor pentru ca nu le place aceasta responsabilitate, in timp ce 31,16% spun ca partenerii lor considera spalatul hainelor drept o treaba de gospodina.

„Noua campanie de comunicare fundamenteaza misiunea DERO, cea de a sustine visurile romancelor si initiativele care contribuie la dezvoltarea acestora” a declarat Monica Tamas, Senior Marketing Manager Laundry in cadrul Unilever South Central Europe. „Ne dorim ca in aceasta prima faza a campaniei sa pornim un dialog referitor la impartirea treburilor casnice in gospodariile din Romania”.

Oficialul de marketing spune ca DERO crede cu tarie ca femeile merita sa aiba mai mult timp liber pentru ele si pentru familia lor si ca, in cea de-a doua faza a campaniei, marca de detergent va duce mai departe misiunea sociala asumata unindu-si fortele cu o serie de organizatii non-profit pentru a extinde dialogul pe aceasta tema si pentru a avea un impact pozitiv asupra treburilor casnice din viata romancelor.

Odata cu lansarea noii campanii, DERO relanseaza si intregul portofoliu de produse. „DERO 2in1. E unul pentru doi!” a debutat cu lansarea in magazine a noii game de produse DERO si prin lansarea unui spot TV dedicat. Executia neconventionala rastoarna stereotipurile categoriei de detergenti, deoarece de data aceasta barbatul este cel care spala hainele.

Campania va fi completata de comunicare in digital, pe pagina de Facebook DERO, unde a fost dezvoltata o sectiune dedicata. Campania mai include bannere online, comunicare in print si actiuni de PR. Pe durata a trei luni, consumatorii vor avea ocazia sa afle despre beneficiile impartirii responsabilitatii spalatului hainelor cu partenerii lor si se vor putea bucura de nenumarate surprize, activari si premii prin campaniile promotionale derulate de catre DERO in cadrul celor mai mari retaileri.

Mai mult despre campania Dero si misiunea sa de a usura viata romancelor, pe pagina  Facebook DERO.

Dero si romancele

Lansat pe piata din Romania in 1966 ca produs al fabricii de detergenti din Ploiesti, DERO a ajuns in timp sa devina marca sinonima cu „detergentul”. Brandul DERO a fost achizitionat in anul 1995 de compania Unilever, moment care a marcat inceperea procesului de inovatie prin modernizarea produsului, a ambalajului si alinierea la standarde occidentale, dar totodata si pastrarea specificului 100% romanesc.

In 2017, DERO a lansat campania „DERO sustine visurile romancelor” prin care incurajeaza initiativele care creeaza oportunitati pentru femeile din Romania. In acest context, DERO a sustinut doua proiecte ale unor organizatii non-profit (MamaPan si Anotimpuri la Borcan) si a lansat un proiect pilot la nivel national, toate cu scopul de a crea noi oportunitati pentru femei. Prin noua campanie, „DERO 2in1. E unul pentru doi!”, DERO isi propune sa duca mai departe misiunea sa sociala, prin initierea dialogului pe tema distributiei echilibrate a treburilor casnice in cuplu. 




Mai mult despre Image PR

Mai mult in Conturi, Campanii, PR

























 


PUBLICITATE: