In urma unei licitatii, Policolor a ales Dare Digital pentru comunicare si promovare online
Marti, 25 Mai 2021

 

Credit. Dare Digital

In urma licitatiei, Policolor a ales ca Dare Digital sa preia comunicarea digitala, coordonarea si implementarea campaniilor de media pentru brandul corporate si pentru brandurile de produs din portofoliu – SPOR (brand premium de vopsea - prima vopsea lavabila romaneasca), Deko Professional (solutii si sisteme pentru profesionisti), Protecta (solutii pentru vopsirea metalului) si CasaBella (produs adresat familiilor care transforma orice casa intr-un camin)

AdPlayers. Iulian Toma

In urma unei licitatii recente, Policolor, unul dintre cei mai importanti producatori de lacuri si vopsele din Romania a ales ca Dare Digital sa preia comunicarea digitala, coordonarea si implementarea campaniilor de media pentru brandul corporate si pentru brandurile de produs din portofoliu – SPOR (brand premium de vopsea - prima vopsea lavabila romaneasca), Deko Professional (solutii si sisteme pentru profesionisti), Protecta (solutii pentru vopsirea metalului) si CasaBella (produs adresat familiilor care transforma orice casa intr-un camin), anunta agentia.

Potrivit agentiei, Dare Digital ofera Policolor servicii integrate din portofoliu, de la strategie si creatie, social media la media buying si campanii de influencer marketing.

„Policolor continua demersurile de digitalizare pentru toate brandurile din portofoliu, focusul acestui an fiind pe promovarea SPOR, Deko, Protecta si CasaBella. Am inceput activitatile digitale alaturi de un partener focusat pe integrare, performanta si optimizare a rezultatelor, impreuna cu care avem incredere ca vom genera rezultatele asteptate utilizand exact acele instrumente digitale necesare pentru reconfirmarea pozitionarii companiei, rejuvenarea percetiei si pentru a genera tot mai multa recognoscibilitate pentru toate produsele comercializate,” spune Alina Neamtu, Group Brand Manager Policolor.

„Ne bucuram sa incepem colaborarea cu o companie cu prestigiu si istoric in piata, asa cum este Policolor. Am dezvoltat o directie strategica ce cuprinde toate punctele necesare pentru cresterea online a brandurilor din portofoliul companiei, directie care deja se afla in curs de implementare. Calendarul de anul acesta este unul bine trasat, cu milestones, KPIs de digital si brand asumati impreuna, scopul nostru fiind cel de a maximiza rezultatele online, prin servicii integrate de creatie, continut pe social media & performance alaturi de consultanta strategica de digital,” spune Ciprian Susanu, General Manager Dare Digital.

Policolor, producator de lacuri si vopsele cu o experienta de peste 50 de ani in Romania, ofera solutii si produse pentru decorarea si finisarea casei - sub brandurile SPOR, DEKO Professional, CasaBella, Vinarom, sisteme complete pentru refinisarea autovehiculelor - sub brandurile Klar Professional, Klar Ultra, Emaur si Silverpol - in cadrul Policolor Automotive si produse destinate acoperirilor industriale cu arie larga de aplicabilitate, aflate in cadrul Policolor Industrial Coatings.

Mai mult in Licitatii, Conturi, Campanii


PUBLICITATE: