Headvertising cotizeaza pentru pensii Ón Tara ING
Luni, 24 Septembrie 2007

(AdPlayers.ro, Irina Toma)

Headvertising semneaza noua campanie de imagine a ING – asigurari si pensii „Tara ING”. Potrivit oficialilor de comunicare, campania preintampina o prejudecata mai veche a romanilor conform careia statul este singurul in masura sa asigure siguranta financiara.

““Populatia” tarii ING este de peste 3 ori mai mare decat a Romaniei, iar "PIB-ul" tarii ING este de 223 de miliarde de euro, adica de peste doua ori mai mare decat cel al tarii noastre. Prin urmare, de ce nu am avea incredere in ING?", se intreaba Serban Alexandrescu, Director de Creatie la Headvertising.

Campania pentru „Tara ING” urmareste sa instituie increderea in companiile private, printr-un transfer de identitate: ING este, de asemenea, o tara, cu o traditie pe piata, cu o populatie formata din milioane de clienti care beneficiaza de serviciile ei si cu un renume la nivel international.

”Aceasta metafora a tarii ING ne ajuta sa explicam mai bine romanilor motivele pentru care sa aleaga serviciile de pensii si asigurarile de viata de la ING”, declara Carmen Soare, Director de Marketing al ING Asigurari de Viata.

Potrivit autorilor, campania integrata utilizeaza atat medii de comunicare conventionale cat si neconventionale, de la TV la mini-site-uri web. Spotul "Tara ING" a fost regizat de olandezul Ivo Mostertmann si filmat de Jean-Paul Sarrasin, intr-o productie coordonata de Gabi Antal de la Castel Film.

PUBLICITATE: