HUAWEI Ads anunta parteneriate globale si solutii inovatoare la DMEXCO 2022
Joi, 22 Septembrie 2022

 

Huawei Ads isi consolideaza cresterea rapida in Europa prin dezvoltarea ecosistemului de publicitate Huawei si pregateste parteneriate globale pentru siguranta brandului si imbunatatirea calitatii traficului

AdPlayers. Info

Huawei Consumer Business Group anunta o crestere consolidata si rapida a HUAWEI Ads in Europa, precum si o serie de parteneriate globale care vor continua sa dezvolte ecosistemul de publicitate Huawei, printre care parteneriate cu jucatori cheie, precum Integral Ad Science (IAS), Outbrain si Branch, anunta compania.

Potrivit informarii, HUAWEI Ads va dezvalui in perioada 21-22 septembrie la DMEXCO 2022 desfasurat in Köln, Germania, si o serie de solutii si functii inovatoare destinate distribuitorilor si advertiserilor, ajutandu-i sa se orienteze mai bine catre noi categorii de public, sa monetizeze si sa se dezvolte.

„Huawei se straduieste mereu sa le ofere utilizatorilor cea mai buna experienta posibila, ceea ce presupune experiente publicitare relevante si directionate. De aceea, colaboram permanent cu noi parteneri pentru a crea experiente de publicitate si continut mai bogate, pentru numarul din ce in ce mai mare de utilizatori de telefonie mobila” a spus Dr. Jaime Gonzalo, vicepresedinte Huawei Mobile Services Europe.

,,In calitate de platforma globala de publicitate mobila unica, HUAWEI Ads le ofera partenerilor solutii publicitare eficiente si rentabile, intr-un ecosistem conectat de dispozitive si servicii (IoT). Aceasta garanteaza faptul ca HUAWEI Ads, ca platforma in crestere, este special conceputa pentru a colabora cu parteneri globali de top.” a adaugat vicepresedinte Huawei Mobile Services Europe.

HUAWEI Ads anunta parteneriate globale

Platforma de publicitate HUAWEI Ads (DSP, SSP si DMP) isi consolideaza angajamentul in materie de antifrauda si siguranta brandului, implementand o serie de reguli si cooperand cu furnizori terti din intreaga lume pentru a asigura integritatea si credibilitatea datelor.

HUAWEI Ads a acceptat sa colaboreze cu IAS (Integral Ad Science), lider global in calitatea digitala media, pentru a le oferi comerciantilor care utilizeaza platforma HUAWEI Ads masurarea vizibilitatii, trafic invalid (IVT) si siguranta brandului, prin intermediul solutiilor sale de verificare. Acest parteneriat este menit sa ofere transparenta in achizitiile media si sa genereze rezultate in campanii.

„Este o oportunitate extraordinara pentru publicitatea din aplicatiile mobile si ne bucuram sa le oferim advertiserilor o mai mare transparenta cu HUAWEI Ads. Siguranta brandului, IVT si masurarea vizibilitatii vor dezvalui adevarata valoare a inventarului HUAWEI din AppGallery si Google Play. Suntem nerabdatori sa le oferim advertiserilor increderea ca achizitioneaza publicitate de calitate. ”, a mai spus Lisa Utzschneider, CEO, IAS.

Pe langa parteneriatul cu IAS, lider global in siguranta brandului, HUAWEI Ads a fost declarat oficial Certificat impotriva fraudei de catre Trustworthy Accountability Group (TAG), recunoscandu-i-se astfel angajamentul de a combate traficul fraudulos in publicitatea digitala. Acesta este un alt progres semnificativ dupa ce HUAWEI Ads a devenit, in martie 2022, CMP TCF inregistrat al IAB Europe, consolidandu-si reputatia de companie legitima si de incredere pentru clientii si partenerii din intreaga lume.

Crestere globala rapida, sustinuta la nivel mondial de partenerii certificati

Cu peste 730 de milioane de utilizatori activi lunar si aproximativ 41.000 de distribuitori terti integrati cu HUAWEI Ads Kit, HUAWEI Ads raporteaza o crestere globala consolidata, in dorinta de a-si extinde ecosistemul publicitar. In prezent, HUAWEI Ads are peste 50 de parteneri certificati la nivel global, printre care se numara GroupM, Omnicom Media Group, Havas Media Group, Arena Media, Addict Mobile, AVOW, Agence79 si Intercontent.

La aceasta lista se adauga Outbrain, platforma de recomandare pentru open web, lider pe piata. Outbrain colaboreaza cu HUAWEI Ads pentru a extinde oferta Huawei Programatic NativeAds pentru utilizatorii de telefonie mobila. Parteneriatul va stimula dezvoltarea de solutii publicitare si le va oferi utilizatorilor Huawei reclame mai relevante, extinzand in acelasi timp aria de influenta a comerciantilor la 730 de milioane de utilizatori Huawei activi. Prin acest anunt, HUAWEI Ads isi consolideaza amploarea globala, precum si tehnologia avansata si calitatea traficului, din perspectiva ofertei.

„La Outbrain, ne propunem sa promovam recomandari la fiecare contact cu utilizatorii si sa surprindem momentele in care acestia sunt gata sa descopere ceva nou. Dispozitivele mobile joaca un rol din ce in ce mai important in modul in care consumam continut, iar parteneriatul cu Huawei este captivant in acest sens.” a declarat Eytan Galai, Chief Revenue Officer, Outbrain.

Performanta de marketing

Deoarece partenerii cauta permanent performante de marketing imbunatatite, HUAWEI Ads se pregateste sa dezvaluie o gama de functii noi ale produselor, orientate catre campaniile mobile ale brandurilor de eCommerce, ceea ce presupune un accent puternic pe rezultatele canalelor inferioare. In acest context, HUAWEI Ads a lansat suportul DPA (Reclama dinamica de produs) in cadrul Shopping product Ads, disponibil in motorul sau de cautare, Petal Search.

Cel mai recent partener de masurare si atribuire al HUAWEI Ads, Branch, se alatura partenerilor MMP si de Web tracking, Appsflyer, Adjust si Sizmek, alaturi de multi altii, pentru a creste implicarea utilizatorilor end-to-end. In plus, acesta va oferi o masurare holistica a eficacitatii marketingului pe toate dispozitivele si canalele.

Va gazdui Masterclass la DMEXCO 2022 si anunta noi programe de sprijin

Industria de publicitate are potentialul de a evolua rapid avand in vedere cresterea exponentiala a interactiunilor si continutului prezent pe internet (IoT), in care experienta de utilizare a datelor colectate direct si publicitatii personalizate pe toate dispozitivele conectate va juca un rol esential.

HUAWEI Ads va gazdui la DMEXCO 2022 un masterclass destinat distribuitorilor si advertiserilor despre cum pot folosi o astfel de platforma pentru a asigura trafic de calitate si surse de venit. Huawei va prezenta pasii necesari pentru a oferi o experienta publicitara captivanta in cadrul platformelor de publicitate HUAWEI Ads pentru utilizatorii de telefonie mobila si IoT, dar si pentru a atrage noi categorii de public, pasi esentiali pentru companiile care doresc sa se dezvolte in era post-smartphone.

In timpul sesiunii vor fi anuntate un program de stimulare si suport pentru dezvoltatori, destinate celor care doresc sa faca parte din reteaua HUAWEI Ads, precum si o politica privind stimulentele sezoniere pentru advertiserii de eCommerce, adaptata companiilor care isi doresc sa creasca exponential in a doua jumatate a anului.

Mai mult in Media, Telecom,


PUBLICITATE: