Finala licitatiei Romtelecom Evenimente BTL: Saatchi & Saatchi X, Lowe si Kinecto
Joi, 30 Iunie 2011

 ( AdPlayers, Iulian Toma )

Dupa segmentele Business, Rezidential, Online, a ajuns in finala si licitatia Romtelecom BTL, potrivit unor surse din piata de publicitate. Din informatiile AdPlayers, agentiile Saatchi & Saatchi X, Lowe (Lowe & Partners) si Kinecto (Tempo Group) au fost selectate in faza finala a licitatiei pentru conceptele de creatie evenimente, intregind astfel panoul complet al agentiilor finaliste pe strategia si creatia contuluid e telecomunicatii.

C
ontactati de catre AdPlayers reprezentantii de comunicare ai companiei de telecomunicatii nu au comentat informatia, dar au afirmat ca agentiile castigatoare vor fi cunoscute la sfarsitul procesului de selectie.

Romtelecom se afla si in evaluarea serviciilor de media. Daca pe fondul fuziunii celor doi operatori de telecomunicatii, voci din industria de comunicare vorbesc despre apropierea conturilor de media Romtelecom – Cosmote,  din informatiile AdPlayers, cel putin pentru anul in curs, Romtelecom organizeaza un proces de selectie independent de operatorul de telefonie mobila Cosmote. 

Contul de media Rmtelecom este aproximat de surse AdPlayers din piata de media la 6-8 Mil. EUR, si este administrat in prezent de United Media, in timp ce contul de media Cosmote este aproximat in prezent la 13 - 15 mil. EUR si este administrat de Media Investment, care contracteaza spatiul media achizitionat prin The Media Partnership (ambele parte ale The Group).

Mai mult in Licitatii

PUBLICITATE: