Departamentul de Justitie din SUA cu ochii pe achizitiile in publicitate. IPG: cooperam cu guvernul
Miercuri, 14 Decembrie 2016

Departamentul de Justitie SUA cu ochii pe achizitiile in publicitate. IPG: cooperam cu Guvernul

adplayers. Iulian Toma

Departamentul de Justitie din Statele Unite al Americii este cu ochii pe practici de achizitie in mai multe grupuri de publicitate. Potrivit presei de marketing si publicitate de peste ocean, investigatia urmareste mai exact modul in care diferite productii au fost realizate de catre companii apartinand grupurilor de marketing si comunicare.

Daca pana in prezent, atat reprezentanti ai departamentului de justitie cat si grupuri de marketing si comunicare precum Omnicom sau WPP nu au comentat pe marginea subiectului, IPG (Mullen Love, FCB, McCann) a transmis deja o pozitie publica in care a admis ca Divizia Antitrust din cadrul Departamentului de Justitie din SUA (Department of Justice Antitrust Division) a solicitat documente privind practici de productie video si ca va colabora indeaproape cu guvernul.

„Politicile din Codul de Conduita al companiei noastre ne solicita sa actionam intr-o maniera care impune in totalitate interesul clientilor. In cazul productiei, acest lucru presupune sa avem minim trei participanti la procesul de selectie in toate procesele de selectie” arata oficialii IPG.

Potrivit acestora, IPG lucreaza la cele mai inalte standarde de etica si transparenta in afaceri si ca, in concordanta cu politicile grupului de marketing si comunicare, asteapta acelasi lucru de la toti angajatii.

Mai mult in Legislatie, Reglementare, Licitatii, Achizitii


PUBLICITATE: