Delaco a incheiat colaborarea cu CAP. Contul va fi administrat de Odyssey
Miercuri, 04 August 2010

( AdPlayers, Iulian Toma )

Delaco a incheiat colaborarea cu CAP, si a ales pentru creatie si strategie Odyssey Communication, companie de publicitate care va gestiona contul de creatie in urmatoarea perioada in urma unei licitatii de creatie si strategie care a avut loc de curand.

Oficialii de marketing Delaco nu au putut fi contactati pentru a oferi detalii despre licitatie sau incheierea colaborarii cu Cap. Delaco a inceput sa comunice pe intreg portofoliul de produse cu CAP inca din 2007, de la branding la packaging si dezvoltare de produs, pana la servicii de creatie si strategie de comunicare integrate care au facut si subiectul aparitiei personajului Tony Delaco. 

„A fost o despartire amiabila”, a declarat pentru AdPlayers Ileana Botez, responsabil de cont in cadrul agentiei Cap. „Am ramas insa prieteni, daca ne trimitem in continuare glume pe e-mail”, conchide reprezentanta agentiei care l-a inventat pe Tony Delaco.

Contactata de catre AdPlayers, Diana Flutur, Managing Partner la Odyssey Communications, nu a oferit nici ea detalii privind bugetul pentru serviciile de comunicare pe care le va administra.

„A fost un proces mai lung de selectie. Mai intai a fost o selectie de credential, in care au participat mai multe agentii, dupa care au am primit un brief pe creatie si strategie pe care l-am casigat”, a afirmat Diana Flutur pentru AdPlayers. „Delaco este o companie absolut interesanta, ambitioasa care a facut lucruri foarte frumoase, un marketing inteligent si inovator - o companie absolut admirabila”, a conchis managerul Odyssey.

Contul de media Delaco este administrat de agentia de media Spoon, iar serviciile de relatii publice sunt gestionate de Bortun Olteanu. De curand 52% din compania Delaco a fost achizitionata de Bongrain Europe, grup international cu o cifra de afaceri de 3,3 Miliarde de euro pe anul 2009.

ACTUALIZARE 5 AUGUST: Incheiarea colaborarii dintre Delaco si CAP a avut loc la cererea agentiei, companie de publicitate care nu a participat in licitatia organizata ulterior, potrivit reprezentantilor de relatii publice ai CAP.

Mai mult in Licitatii


PUBLICITATE: