Cumparaturi cu cap si umor. Pe langa Mircea Bravo si Bunica, Profi se imbogateste cu ambasadorii Bifa si Toma.
Joi, 25 Ianuarie 2024

,,Simplitatea se imbina in mod fericit cu misiunea aplicatiei noastre de a oferi valoare clientilor intr-un mod accesibil, personalizat si aproape de casa", afirma Corina Badisor, Manager Loyalty si Digital la Profi.

AdPlayers. info

Profi, lantul de magazine ce se concentreaza pe digitalizare si extindere in dorinta de a aduce zilnic cea mai buna experienta de shopping tuturor romanilor, anunta cu mandrie ca aplicatia Profi primeste de acum sustinerea a doi noi entuziasti ambasadori ai cumparaturilor cu cap: Bifa si Toma. Acestia se alatura deja binecunoscutilor ambasadori Mircea Bravo si Bunica, intarind marea comunitate a aplicatiei care numara deja peste doua milioane de utilizatori.

"La Profi, ne dorim sa pastram bunul simt si intelepciunea oamenilor de rand, iar ce stim noi cel mai bine este sa vindem rosii. Simplitatea se imbina in mod fericit cu misiunea aplicatiei noastre de a oferi valoare clientilor intr-un mod accesibil, personalizat si aproape de casa", afirma Corina Badisor, Manager Loyalty si Digital la Profi.

Logo-ul Profi a devenit o tomata jucausa,  Toma, insemnata cu bifa care arata ca la noi ai gasit si cumparat ce ti-ai dorit.

Deveniti acum ambasadori simpatici, fratii Bifa si Toma isi propuna sa aduca un plus de bucurie publicului si evidentiaza beneficiile aplicatiei Profi. Autorii campaniei isi propun sa intareasca identitatea brandului Profi, ideea de economii inteligente si umor.

Bifa si Toma au luat nastere din spiritul comunitatii Profi, o retea de clienti destepti care cheltuiesc inteligent, nu iau viata prea in serios, dar nici in deradere, ci se bucura pur si simplu de ea. Pentru ei, aplicatia este un instrument la indemana care le faciliteaza economii istete.

Cei doi frati ambasadori au misiuni diferite. De exemplu, Toma este popular si extrovertit, intruchipand dorinta de a juca in zona de gaming si de a colecta buline, functionalitati extrem de populare. Pe de alta parte, Bifa este orientata spre economisire si alegeri smart, ea stie toate ofertele, voucherele si bonusurile Profi. Fiti cu ochii pe amandoi!

Aplicatia Profi este o platforma care creste in permanenta, apreciata de cei peste doua milioane de utilizatori ai sai pentru ofertele, beneficiile colectabile si campaniile sale digitale. Ea reflecta angajamentul Profi de a oferi experiente pline de avantaje celor isi fac in aceste magazine cumparaturile.

Alaturi de ambasadorii Bifa, Toma, Mircea si Bunica, Profi se straduieste sa ofere clientilor sai o experienta unica, plina de beneficii si avantaje. Fii parte din comunitatea Profi si fa cumparaturi cu cap!

Cu 28.000 de angajati in mai bine de 1700 de magazine aflate in peste 840 de localitati urbane si rurale, Profi este cel mai mare angajator privat din Romania.

Mai mult in Retail, Campanii, Digital


PUBLICITATE: