Cont de 80-100 Mii EUR Mercedes-Benz Romania, la GolinHarris
Luni, 21 Mai 2012
( adplayers, Iulian Toma) Estimat de adplayers la 80-100 Mii EUR pe an, contul de relatii publice Mercedes-Benz Romania, importatorul marcilor Mercedes-Benz, smart si Mitsubishi Fuso, a intrat de curand in portofoliul agentiei GolinHarris.

Compania de PR din grupul Lowe a castigat contul in urma unei licitatii organizate la inceputul acestui an. Contactati, oficialii de comunicare nu au comentat valoarea bugetului.

Agentia GolinHarris este responsabila cu dezvoltarea si implementarea strategiei de comunicare corporate si de brand pentru cele patru divizii ale companiei, precum si de gestionarea prezentei acestora in social media. Sustinand platforma corporate „Mercedes-Benz: Ghidul Excelentei”, strategia de comunicare vizeaza cei patru poli ai business-ului Mercedes-Benz Romania: Mercedes-Benz Romania - Cars (Mercedes-Benz si smart), Vans, Trucks si After-Sales.

„Credem cu tarie ca un love brand inseamna o experienta din toate punctele de vedere, inclusiv in ceea ce priveste felul in care comunica. Strategia noastra a fost asadar una care a transpus valorile brandului in experiente graitoare”, spune Manuela Zidaru – Creative Director GolinHarris.

Mercedes -Benz Romania este o companie Daimler 100% si asigura importul marcilor Mercedes-Benz, smart si Mitsubishi Fuso pe piata locala. Principalele activitati ale companiei sunt importul de autovehicule Mercedes-Benz, importul de piese de schimb Mercedes-Benz, activitati de marketing si PR.

Mai mult in Licitatii

Mai mult despre GolinHarris


PUBLICITATE: