Concurs de design pentru fabrica S. Pellegrino
Marti, 26 Iulie 2016


YouTube - www.youtube.com/user/SanPellegrinoTV

Patru firme de arhitectura cunoscute international au facut propuneri pentru fabrica S.Pellegrino din San Pellegrino Terme.

adplayers.info Cu o mostenire a gustului si stilului de peste 100 de ani, S.Pellegrino, una dintre cele mai cunoscute marci de apa minerala din lume, a decis sa renoveze fabrica de imbuteliat din San Pellegrino Terme, Italia, unde este localizata sursa de apa. Potrivit reprezenatntilor de comunicare ai proiectului de la Porter Novelli,  San Pellegrino este in cautarea unui proiect care nu numai ca ofera o viziune artistica, dar stabileste noi standarde din punctul de vedere al eficientei si al respectarii mediului incojurator, asigurand, in acelasi timp, un mediu de lucru favorabil.

Decizia de renovare si remodelare a aparut din dorinta de a lansa la nivel international propunerea unui proiect cu adevarat inovator si futurist, implicand patru dintre cele mai recunoscute firme de arhitectura din lume: firma BIG (Bjarke Ingels Group) din NY si Copenhaga, compania olandeza MVRDV, Snøhetta cu centre in Oslo si NY si aMichele De Lucchi din Italia.

Aceasta este o marturie a angajamentului companiei S. Pellegrino la terroir-ul sau, locul unde a inceput totul, reprezentand in acelasi timp o contributie pertinenta in a readuce San Pellegrino Terme la statutul din epoca sa de aur, la maretia din Belle Époque, cand orasul era o societate exclusivista de rendez-vous pentru aristocratia europeana.

Pe 15 septembrie, cele patru proiecte vor fi prezentatea unei comisii de jurizare, coordonata de ProfesorulLuca Molinari, Consultant de arhitectura si curatoriat, curator al propunerii. Comisia va fi compusa din Marco Settembri, Vice Presedinte Executiv al Nestlé S.A, Director al Nestlé Waters, Magdi Batato, Vice Presedinte Executiv Nestlé S.A., Director de Operatiuni, Stefano Agostini, Presedinte & CEO al Sanpellegrino si personalitati internationale care vor fi invitate sa se alature.

„Sunt deosebit de mandru de acest proiect,” a declarat Stefano Agostini, Presedinte si CEO al Sanpellegrino Group. „Prin intermediul acestuia, intentionam sa promovam in continuare calitatea, unicitatea, caracterul international si teritoriul de origine al S.Pellegrino. Brand-ul nostru are o istorie bogata, puternic inradacinata in traditia italiana, recunoscuta la nivel mondial pentru eleganta, gusturi si excelenta. Am invitat patru studiouri de arhitectura cu statut international sa faca parte din aceasta propunere de proiectare a caminului apei minerale S.Pellegrino, care va deveni semnatura grupului nostru, ce va primi vizitatori din toate colturile lumii.”

S.Pellegrino va anunta castigatorul proiectului si calendarul proiectului pana la sfarsitul lunii septembrie. Organizatorii au lansat si un hashtag pe aceasta tema. Actualizari permanente in legatura cu toate fazele proiectului vor fi anuntate pe www.sanpellegrino.com si pe paginile de social media S.Pellegrino, cu hashtag-ul #SanPellegrinoNewHome:

Mai multe informatii despre proiect si propuneri pot fi gasite pe:

Facebook - www.facebook.com/SanPellegrino

YouTube - www.youtube.com/user/SanPellegrinoTV

Mai mult in Licitatii, PR, Conturi


PUBLICITATE: