Comunicare si rebranding cu GMP PR si The Cell. 500 Mii EUR pentru repozitionare in constructii
Miercuri, 18 Decembrie 2013

sursa: GMP PR

adplayers. Iulian Toma

Cemacon, unul dintre cei mai importanti producatori de blocuri ceramice din Romania, isi extinde colaborarea cu GMP PR de anul trecut si comunica rebrandingul din acest an, semnat cu ajutorul The Cell. Oficialii de relatii publice nu au comunicat valoarea bugetului.  Potrivit unor surse adplayers din piata de media, bugetul Cemacon, inclusiv comunicarea noului rebranding, ar putea fi aproximata la 400-500.000 de euro.

Potrivit reprezentantilor de relatii publice, procesul de rebranding a fost sustinut de o ampla campanie de comunicare, care a presupus campanii outdoor, print, comunicare la punctele de vanzare, eveniment de relansare, pentru a transmite valorile noului Cemacon.

„Cemacon este clientul nostru (n.r. GMP PR) de anul trecut, de cand am colaborat pentru o campanie punctuala. Le-a placut de noi si au extins colaborarea si pe anul acesta. Rebrandingul a fost unul dintre proiectele pe care am lucrat in 2013.” au afirmat pentru adplayers reprezentantii agentiei de GMP PR

„Aveam nevoie de o identitate vizuala, de o pozitionare si de o campanie de comunicare care sa reflecte noul Cemacon. Imaginea era prafuita si nu transmitea niciuna dintre valorile companiei, care pune accent pe inovatie. Ne-a placut mult ce-a iesit!” se arata multumit Liviu Stoleru, Director General si Presedinte al Consiliului de Administratie al Cemacon.

Repozitionarea

Campania de rebranding a presupus repozitionarea companiei, redesenarea logo-ului si crearea unui nou brand pentru portofoliul de produse inovatoare, lansate in 2013. Pentru a sublinia cat mai bine caracteristicile noilor produse, numele ales a fost EVOCERAMIC. EVO reprezinta evolutia produselor Cemacon, are la baza tehnologia si viziunea. CERAMIC vine chiar de la materia prima folosita, argila arsa, care sta la baza produsului. ”EVOCERAMIC” inseamna caramizi inteligente, create pentru beneficiari ”inteligenti”, care doresc sa aiba acces la altfel de solutii decat cele obisnuite, care sa-i provoace sa imbunatateasca nivelul muncii lor.

Potrivit autorilor proiectului de rebranding, noul logo Cemacon si logo-ul EVOCERAMIC inspira forta, inovatie si performanta, atribute care caracterizeaza compania, produsele si echipa. Identitatea Cemacon a fost declinata pe o plaja variata de elemente logistice si comerciale, cum ar fi standuri de expunere, autovehicule de transport si spatiile de productie si stocare etc. Totodata, rebranding-ul a inclus si dezvoltarea unui nou website, www.cemacon.ro.

Mai mult in Licitatii, Conturi


PUBLICITATE: