Campania PrimaLinie de LaPrimulBebe a strans 235.000 de euro pentru protectia medicilor, 2 ventilatoare si 8 monitoare pentru functii vitale
Luni, 13 Aprilie 2020

 

Credit: LaPrimulBebe 

Suma a fost stransa in numai 5 zile, in cadrul unei campanii umanitare desfasurate in cadrul comunitatii online LaPrimulBebe

AdPlayers. info

Comunitatea LaPrimulBebe s-a mobilizat in aceste vremuri grele si a organizat vreme de 5 zile campania umanitara online #PrimaLinie cu scopul de a sprijini, prin sumele donate, spitalele si cadrele medicale aflate acum in prima linie in lupta importriva coronavirusului.

Astfel, anunta comunicarea platformei, in numai 5 zile in care au avut loc 9.100 de licitatii online cu scop umanitar, membrii LaPrimulBebe au reusit ca umar langa umar sa isi uneasca fortele si sa stranga suma de 235.000 de euro. Pe langa materialele de protectie pentru medici, vor fi achizitionate pentru Societatea Romana de Terapie Intensiva si Anestezie 2 ventilatoare si 8 monitoare functii vitale in valoare de 58.000 de euro.

„Anul acesta am decis sa anulam campania umanitara pe care o organizam de obicei in luna mai si in locul ei sa organizam o campanie umanitara de urgenta dedicata primei linii. Situatia in care o lume intrega se afla nu poate sa ne lase nepasatori. Acum, mai mult ca niciodata, chiar este treaba fiecaruia dintre noi sa se implice”, spune Atena Boca, fondatoarea LaPrimulBebe.

„Recunoastem insa, ca in aceasta perioada greu incercata nu ne-am asteptat ca parintii comunitatii noastre sa fie atat de mult implicati. In campania umanitara #PrimaLinie, 11.052 de parinti LaPrimulBebe din 23 de judete au reusit sa stanga 235.000 de euro in doar cinci zile. Pentru ca am strans o suma mai mare decat am estimat, ne-am propus ca pe langa materialele de protectie pentru medici, sa achizitionam pentru Societatea Romana de Terapie Intensiva si Anestezie si 2 ventilatoare si 8 monitoare functii vitale in valoare de 58.000 de euro.

Potrivit initiatorilor campaniei, SRATI are o imagine de ansamblu asupra nevoilor sectiilor de terapie intensiva de la noi si le poate directiona acolo unde nevoia este cea mai mare in momentul in care ajung in tara.

,,Cand am demarat campania #PrimaLinie accesul la echipamente de protectie era foarte greoi. Inca este, insa intre timp lucrurile au inceput sa se miste si ar fi pacat sa nu lasam o parte din „noi” si in echipamente salvatoare de vieti de durata, atat de necesare si medicilor, dar si pacientilor”, a mai spus fondatoarea LaPrimulBebe.  

Potrivit reprezentantilor initiativei, campania speciala de urgenta #PrimaLinie a reprezentat o adevarata mobilizare si pentru echipa LaPrimulBebe, care in aceste momente lucreaza de acasa, astfel ca efortul de a coordona cea mai mare comunitate online de sprijin pentru mame educate din Romania a fost unul considerabil. Cu peste 9.000 de licitatii online de gestionat si urmarit a fost nevoie de o mobilizare fara precedent a 250 de oameni, echipa, voluntari, suport IT pentru ca aceasta campanie sa fie dusa la bun sfarsit.

LaPrimulBebe este o comunitate menita sa puna reflectorul pe importanta rolului mamelor in viata copiilor lor, dar mai ales in societatea care va fi condusa nu peste multi ani de acesti copii. Cea mai mare comunitate de sprijin pentru mame educate din Romania, LaPrimulBebe numara peste 100.000 de mebri si peste 20 de filiale in toata tara.

Platforma este singura comunitate din Romania sustinuta de Facebook USA, prin bursa Facebook Community Leadership Program 2018 oferita celor mai bune 100 de comunitati din lume. Fondatoarea Atena Boca a fost prima romanca aleasa de curand de Facebook in Top 20 de femei cu impact din Europa, Africa si Middle East, femei pe care le celebreaza in luna martie pentru ce aduc acestea in societate prin munca lor. 

Mai mult in Responsabilitate Sociala, CSR, Coronavirus


PUBLICITATE: