Buget de 0,9 - 1 Milion EUR pentru “Vis si facut" ING
Luni, 10 Mai 2010


 (AdPlayers, Iulian Toma)

Investitia in campania “Vis si facut” ING este cuprinsa intre 900.000 – 1.000.000 EUR dupa cum a declarat pentru AdPlayers Cristina Micu, Director de Marketing Comunicare Retail in cadrul ING, odata cu lansarea oficiala a campaniei. Oficialul de marketing al bancii nu a dezvaluit ponderea investiilor pe diverse servicii de comunicare, motivand ca detaliile proivind alocarea bugetului pentru fiecare componenta, spre exemplu cele in media, sunt inca in lucru.

Intreg contul de comunicare ING este administrat de agentia de publicitate Cap - servicii de creatie), Zenith Media - servicii de media, Publicis Romania – servicii de comunicare Internet (mai putin in aceasta campanie) si casa de productie Reload.

Primul produs care va comunica sub mesajul „Vis si Facut” este creditul de nevoi personale „ING Personal”. Pe langa doua spoturi TVce combina personaje reale cu doua caractere 3D- si materialele clasice de campanie, vitrinele office-urilor ING vor contribui deasemenea la acoperirea publicului tinta al comunicarii. Astfel, fiecare din cele 175 de locatii ING din tara a fost decorata sa arate ca vitrina unui magazin de pantofi, de haine, de mobila, sau de produse electronice.

Corina Rusu, Communication Manager la ING Bank divizia Retail, a afirmat la randul sau pentru AdPlayers ca, in media, campania „Vis si Facut” de la ING se va desfasura in perioada 8 mai 20 iunie, iar cele 175 de vitrine ale office-urilor ING vor acoperi comunicarea pana la 1 iulie. Potrivit reprezentantei ING, campania va avea componente Tv, outdoor, radio, BTL si PR.

„Pe langa utilizarea celor 175 de vitrine, in office-urile ING vom avea un make –up artist – care sa bucure doamnele si sa le faca ziua mai frumoasa”, a mai spus Cristina Micu. „In timp ce se vor bucura de sedinta de make-up, invitatele noastre vor avea la dispozitie cate de un consultant ING care le va prezenta cate un produs, impreuna cu o parte din informatiile privind calculatia unui credit pentru nevoi personale, perioada de esalonare, ori suma de rambursat ori alte detalii de interes”. Oficialul de marketing spune ca fiecare office ING care va participa in programul de sedinte de make-up va avea cel mai probabil intre 20 si 30 de invitate pe zi.

Campania „Vis si Facut” ING pentru creditul de nevoi personale a fost pregatita in 4 saptamani. „Intreg programul de comunicare, incepand de la concept creatie, strategie, animatie si cele 175 de vitrine din office-urile ING, a fost pregatit in doar 4 saptamani”, spune Cristina Rusu, intrebata cat timp a durat pregatirea campaniei.

Pentru jurnalistii interesati sa vada pe viu cum vor fi decorate cele 175 de vitrine ale bancii din campania „Vis si Facut”, ING si Publicis au mai invitat astazi (luni, 10 mai) si cativa reprezentanti din presa in cate un office din Bucuresti si alte patru orase din tara – Timisoara, Brasov, Constanta, Iasi. 

PUBLICITATE: