Brand-new SPOR, noua identitate vizuala. Arhitectura de portofoliu noua si design premium.
Marti, 22 Martie 2022

Cu o experienta de peste 15 ani in domeniu, unde a activat in categorii de piata competitive din zona de retail si FMCG, unde s-a ocupat de comunicarea B2C si B2B, Elena Curelaru, noul director de marketing si comunicare Policolor, care a coordonat restructurarea arhitecturii de brand, precum si intregul rebranding al SPOR, crede in puterea pozitiva generata de finalizarea fiecarui proiect.

AdPlayers. Info

SPOR, primul brand de vopsea lavabila din Romania, adopta o noua identitate vizuala, care reflecta calitatea produselor si expertiza de peste 2 decenii in vopseluri de interior si exterior, anunta compania. Potrivit autorilor miscarii de branding, SPOR nu este doar cel mai cunoscut brand de vopsea lavabila produs de Policolor, ci si reprezentarea unei comunitati dedicate, pentru care sloganul „Vopsesti usor cu SPOR” este mereu actual.

Design modern, consumer-friendly si QR codes informative

Rebrandingul marcheaza o mai buna raportare la fiecare categorie de vopseluri din care SPOR face parte si subliniaza atributele si destinatia fiecarui produs din gama. Noul sistem grafic permite comunicarea principalelor caracteristici, beneficii si mod de aplicare ale fiecarui produs, facilitand alegerea consumatorilor in functie de nevoile pe care le au. Cu noua imagine, SPOR aduce consistenta si echilibru in sistemul grafic, conservandu-si unicitatea si relevanta in piata de vopseluri.

Noile ambalaje, in marile magazine de bricolaj din tara.

Cu o experienta de peste 15 ani in domeniu, unde a activat in categorii de piata competitive din zona de retail si FMCG, unde s-a ocupat de comunicarea B2C si B2B, Elena Curelaru, noul director de marketing si comunicare Policolor, care a coordonat restructurarea arhitecturii de brand, precum si intregul rebranding al SPOR, crede in puterea pozitiva generata de finalizarea fiecarui proiect.


„Am gandit principalele noastre obiective luandu-ne inspiratia de la oameni, de la comunitati si din noua dinamica sociala. In esenta, ne reasezam pe un proces initiat de Policolor inca de la aparitia Spor pe piata din Romania” a spus Elena Curelaru, Marketing & Communication Director, Policolor S.A.,,Acest proces inseamna sa stai alaturi, nu fata in fata cu consumatorii, iar SPOR este primul sustinator al celor care au cel putin un proiect in minte”.

,,Credem in puterea generata de finalizarea fiecarui proiect si suntem alaturi de toti romanii care cred in planurile  lor, pentru ca ei sunt motorul invizibil al acestei tari. Stim ca reamenajarea ori constructia casei pot fi solicitante, tocmai de aceea brandul nostru este SPOR: dinamic, puternic, iubit de catre consumatori si cu multe de spus in continuare”, a adaugat directoarea de marketing si comunicare.

Gama de lavabile cuprinde: SPOR TIXO, cunoscut pana acum sub denumirea SPOR vopsea de interior, SPOR Ioni de Argint, SPOR pentru exterior si interior cu Silicon, SPOR Hipoalergenic, SPOR Baie & Bucatarie, SPOR Art Color Pastel, SPOR Art Color Intens si produsele conexe: SPOR Polisept Amorsa Antimucegai, SPOR Polisept Solutie Antimucegai.

Procesul de rebranding se aliniaza cu modernizarea fabricii Policolor din Bucuresti, demarata in urma cu doi ani. Investitiile in tehnologie au condus la cresterea calitatii, a inovatiilor de produs si a eficientei in productia de vopseluri, lacuri, emailuri si amorse.

Mai mult in Branding, Rebranding, Campanii


PUBLICITATE: