AdVenture isi face timp de rebranding
Miercuri, 21 Noiembrie 2007

(AdPlayers.ro, Irina Toma)

Dupa 5 ani de la infiintare, AdVenture trece printr-un proces de rebranding. “Dupa 5 ani am hotarat ca este timpul sa ne ocupam si de noi, respectiv de identitatea companiei”, spune  Liviu Redeleanu, Managing Partner al agentiei.

„Am pornit in aceasta aventura din convingere si cu foarte mult optimism. Nu ne-am ferit de niciun fel de proiect, ba dimpotriva, proiectele neobisnuite/ neconventionale ne-au stimulat, dandu-ne posibilitatea de a ne depasi limitele”, a mai spus Redeleanu.

Oficialii agentiei de publicitate spun ca noul logo AdVenture a pornit de la credo-ul companiei. Protagonistii acestuia sunt cei trei eroi si membri fondatori care sunt gata sa actioneze si sa termine ziua cu bine. “AdVenture este o idee curajoasa care s-a concretizat intr-o agentie”, declara Alex Zamfir, Managing Partner.

AdPlayers.ro/File

/Adventure

AdVenture este o agentie de publicitate full service infiintata in anul 2002. Printre clientii sai se numara Panfoods Romania (Amigo), Motorola Romania, Interamerican, Alkaloid Skopje, Sensiblu, Clermont Hotel, Alto Syncro & Avia Motors, Realitatea TV, The Money Channel, Unilever FoodSolutions, Volvo Romania, Impact, YKK Romania.


PUBLICITATE: