Fundatia Regala Margareta a Romaniei sustine Tinere Talente. Selectie de artisti vizuali si muzicieni debutanti din sectoarele creative si culturale
  Fundatia Regala Margareta a Romaniei, in calitate de Promotor al proiectului „Tinere Talente - Sustinerea artistilor si profesionistilor din sectoarele creative si culturale” lanseaza procesul de selectie pentru beneficiarii activitatilor de stimulare a aptitudinilor si...

Graffiti PR si Cult Market Research lanseaza Barometrul Influentei in social media (BAR)
  „In realizarea Barometrului de Influenta in social media, am pornit de la o serie de nevoi concrete: lipsa unui instrument care sa masoare puterea de persuasiune a influencer-ilor romani si identificarea atributelor care determina influenta, impreuna cu variatiile acestora in functie...

8 din 10 romani declara ca isi colecteaza gunoiul menajer selectiv. Studiu Reveal Marketing Research
  53% dintre respondentii cu varsta cuprinsa intre 25 si 34 ani declara ca folosesc in cea mai mare parte a timpului metode de transport ecologice

48,6% dintre utilizatorii de internet, copii si adulti, petrec zilnic de la zeci de minute, la peste o ora, jucandu-se. Httpool: Campaniile intalnesc gaming-ul.
  Diana Vlad, Client Solutions Manager / AdColony Lead, despre campania Doritos: „Recomandarea platformei AdColony pentru campania Doritos a venit in mod firesc, avand in vedere focusul echipei de brand asupra obiectivului de engagement si faptul ca AdColony livreaza excelent pe acest indicator. Istoricul de campanii FMCG exploatate in AdColony a evidentiat rate de engagement excelente, de aproximativ 25%, in activarile fun, de tip...
Licitatie cu Farmec. Producatorul a desemnat agentia de creatie Oxygen pentru repozitionarea brandurilor Nufar si Triumf
„Brandurile Nufar si Triumf sunt printre cele mai longevive din portofoliul Farmec, iar asta se datoreaza eficientei si calitatii produselor, dar si evolutiei lor permanente. Un pas firesc in acest proces continuu este o repozitionare, o modernizare in acord cu obiceiurile de consum si cu noile trenduri de comunicare” a spus Tudor David, Marketing Director Farmec.
James Bond, No Time to Die, joaca in noua campanie DHL, semnata de agentia 180 Amsterdam
  Inainte de lansarea noului film James Bond, No Time to Die, compania lider in servicii de logistica DHL a lansat o noua campanie cu agentia 180 Amsterdam, sarbatorind parteneriatul de lunga durata si prezentand esenta unor servicii de livrare excelente
 
PUBLICITATE:
1 2 3 4 5 »