350 - 400 Mii EUR Nescafe, cu McCann Erickson, MRM Worldwide, Zenith Media si Syscom Digital
Joi, 24 Februarie 2011


Nescafe Voteaza Anti-plictiseala ( nescafemixuri.ro )

( AdPlayers, Iulian Toma )

Estimata de AdPlayers la 350.000 – 400.000 EUR, campania promotionala Nescafe Voteaza Antiplictiseala de la Nestle Romania este administrata de McCann Erickson (agentie de brand), Zenith Media ( servicii de media), MRM Worldwide Romania (creatie, strategie si comunicare online) si Syscom Digital ( mobile ). Potrivit regulamentului promotiei  numai premiile puse in joc sunt de aproximativ 150.000 EUR (618.797 lei, TVA Inclus).

Contactat de catre AdPlayers, Calin Buzea, Managing Director la MRM Worldwide Romania a confirmat participarea in campanie a agentiei pe care o conduce, dupa castigare unui pitch la sfarsitul anului trecut, insa nu a dezvaluit bugetul de comunicare al campaniei. MRM Worldwide Romania furnizeaza campaniei Necafe servicii de creatie, strategie si comunicare online.

„Campania se deruleaza in urma unei licitatii pe care am castigat-o anul trecut, in luna decembrie. Comunicarea integrata a fost lansata in aceasta saptamana”, a afirmat Calin Buzea pentru AdPlayers. Potrivit executivului MRM, campania va dura in jur de 10 saptamani si contine inclusiv comunicare ATL.

Potrivit reprezentantilor de comunicare ai agentiei Zenith Media, campania media Nescafe Voteaza Anti-plictiseala este este dezvoltata pe TV, print, outdoor si Internet.

Maia Novolan, director general al Syscom Digital a confirmat la randul sau pentru AdPlayers ca agentia pe care o conduce se ocupa de serviciile de mobile marketing si baze de date ale campaniei, insa nu a furnizat mai multe detalii privind comunicarea marcii de la Nestle Romania.

Pe langa 700 de premii zilnice in valoare de aproape 90.000 EUR (350.000 lei), Nescafe Voteaza Antiplictiseala are 3 variante de premii mari – un autoturism Mini Cooper, o garsoniera, sau o vara de concerte cu prietenii. Premiul cel mare va fi acordat dupa ce va fi desemnat in final prin vot de catre participantii la promotie.

REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI PROMOTIONALE NESCAFE "Voteaza Anti-plictiseala"

Mai mult in Licitatii

PUBLICITATE: