24pay si Cognition prezinta noul ambasador de brand al aplicatiei 24pay: Sir Pay-a-Lot, cavalerul platilor sigure si rapide, aliatul finantelor romanilor
Luni, 26 Iunie 2023

 

Colaborarea dintre 24pay si Cognition Cognition, agentia de digital a grupului Godmother si singura agentie romaneasca parte a Neuromarketing Science & Business Association, a demarat in primavara acestui an, odata cu castigarea pitchului pentru desemnarea agentiei responsabile cu strategia, conceptul si implementarea campaniei de imagine din 2023, precum si a campaniilor tactice ce se vor derula in urmatoarea perioada pentru aplicatia 24pay.

AdPlayers.info

Sir Pay-a-Lot este un simbol al principalelor atribute ale brandului si produsului 24pay: siguranta, loialitate, putere, incredere, eleganta si expertiza si va fi ambasadorul brandului in toata comunicarea de pe parcursul anului 2023.

Colaborarea dintre 24pay si Cognition Cognition, agentia de digital a grupului Godmother si singura agentie romaneasca parte a Neuromarketing Science & Business Association, a demarat in primavara acestui an, odata cu castigarea pitchului pentru desemnarea agentiei responsabile cu strategia, conceptul si implementarea campaniei de imagine din 2023, precum si a campaniilor tactice ce se vor derula in urmatoarea perioada pentru aplicatia 24pay.

Abordarea

Abordarea propusa de echipa Cognition a inclus crearea si promovarea unui ambasador de brand care sa personifice atributele pe care utilizatorii 24pay, indiferent de varsta, le cauta la o astfel de aplicatie.

Sir Pay-a-Lot este personajul ales sa reprezinte 24pay: un cavaler ca exponent al loialitatii si fiabilitatii aplicatiei, care este in acelasi timp un garant al securitatii solutiilor de plata, precum si al suportului permanent, toate conducand intr-un final la un management mai usor al finantelor personale.

Campania de comunicare include, in prima etapa, lansarea unui landing page dedicat, redesign-ul site-ului www.24pay.ro  precum si o campanie integrata de media si de continut pe Google, Facebook, Instagram si YouTube, urmand ca pe parcursul lunilor urmatoare sa i se adauge o serie de campanii tactice pe canalele existente dar si pe unele noi, precum Tik Tok, alaturi de implicarea de influenceri.

„Exista proiecte pe care “le simti” din primul moment. Proiecte care, prin potentialul lor intrinsec, au darul de a mobiliza entuziast intreaga capacitate de analiza, sinteza, strategie si creativitate a unei echipe, inca din secunda in care ai terminat de citit RFP-ul. Aceasta este puterea unui brief profesionist, bine documentat, precum cel pe care ne-am bucurat sa il primim de la echipa 24pay. In baza maturitatii profesionale a Clientului si a expertizei specializate pe care Agentia o detine, aceste proiecte se contureaza firesc, eficient si productiv, gratie convergentei viziunilor comune ce au abilitatea de a privi adanc in viitor. Suntem mandri si fericiti sa uram “Bun Venit” alaturi de noi frumoasei echipe 24pay, intr-un parteneriat pe termen lung al carui succes este prefigurat de excelentul inceput al colaborarii”, a declarat Claudia Archip, Managing Partner Cognition.

„Sir Pay-a-Lot este personajul care ne-a convins din prima clipa, intrucat insumeaza tot ceea ce brand-ul 24pay isi doreste sa transmita: siguranta, incredere, knowledge, putere, initiativa.

Propunerea creativa a celor de la Cognition a raspuns perfect brief-ului nostru iar strategia si mixul de canale si tool-uri de comunicare regasite in media plan au facut ca alegerea sa fie mai usoara.

Nu in ultimul rand, am apreciat dinamismul, entuziasmul si proactivitatea echipei, din ziua debriefing-ului si pana la implementare. Suntem extrem de nerabdatori sa vedem cum Sir Pay-a-Lot va castiga tot mai multa popularitate si, bineinteles, sa ne bucuram de rezultatele campaniei” a declarat Utku Ogrendil, CEO PayPoint si 24pay.

24pay este o aplicatie mobila care permite realizarea de plati direct cu telefonul, prin inrolarea cardului bancar, fie ca este vorba de plati pentru furnizori (curent, telefonie mobila etc), achitarea calatoriilor pentru transportul public, taxa de parcare, asigurarea RCA sau chiar donatii, alaturi de multe alte servicii si beneficii incluse. Platile sunt securizate si toate tranzactiile sunt efectuate prin intermediul procesatorului de plata autorizat.

Datorita tehnologiei Mastercard/Visa, aplicatia 24pay este deja folosita de peste 1.300.000 de romani si poate fi descarcata gratuit din App Store, Google Play sau App Gallery.

Echipa implicata in proiect din partea Cognition:

Claudia Archip – Managing Partner

Maria Zvenigorodschi – Digital Account Manager

Florentin Dumitru – Digital Designer

Rares Antemir - Copywriter

Florentina Botezatu – Junior Copywriter

Flavius Dragan – Head of DEV

George Pirlog – Media Specialist

Mai mult in Digital


PUBLICITATE: