1 din 3 romani interesati sa rezolve deranjamente in serviciile de telecomunicatii cu o aplicatie online. Telekom Romania a lansat ,,Unde mi-e tehnicianul”
Miercuri, 23 Iunie 2021

 

Credit. Telekom Romania /,,Unde mi-e tehnicianul” (Where is my Technician) 

Aplicatia ,,Unde mi-e tehnicianul” (Where is my Technician) de la Telekom Romania, care permite rezolvarea deranjamentelor din sistem, de la distanta, dar si vizualizarea timpului si rutei pe care se afla tehnicianul in drum spre locatia deranjata, ,,concediaza” o buna parte din serviciile care erau accesate doar prin intermediul call-center-ului.

AdPlayers. Iulian Toma

Mai bine de 1 din 3 romani interesati sa rezolve cu o aplicatie online deranjamentele in serviciile de telecomunicatii si transfer de date, dupa cercetarea probabilitatii de utilizare a aplicatiei ,,Unde mi-e tehnicianul” (Where is my Technician), lansata de Telekom Romania. Produsul este unul similar cu aplicatiile de taxi cu rezervari online, in care clientul poate vedea in timp real automobilul.

Intrebati de catre AdPlayers care este probabilitatea utilizarii serviciului, oficialii de tehnologie Telekom au afirmat ca, din cercetarile de pana astazi, clientii aleg, cu o probabilitate de 30-35 %, sa isi rezolve deranjamentele in servicii prin intermediul unei aplicatiei online pe care compania a lansat-o sub numele ,,Unde mi-e tehnicianul” (Where is my Technician), si sa evite astfel aglomerarile din sistem prin intermediul call-center-ului.

In plus, in aproximativ 40% dintre cazuri, in medie, in care deranjamentele nu puteau fi rezolvate digital, din sistem, utilizatorul aplicatiei poate vedea in timp real, timpul in care tehnicianul poate ajunge, fizic, la locul interventiei, atunci cand deplasarea acestuia este necesara.  

Un produs Telekom, dezvoltat in parteneriat cu Oracle

Servicul ,,Unde mi-e tehnicianul” (Where is my Technician) a fost lansat in premiera de Telekom Romania in parteneriat cu Oracle, cu scopul de a crea un nou punct de referinta in experienta clientilor cu serviciile oferite de companie.

Astfel, clientii Telekom Romania care asteapta vizita unui tehnician de teren vor putea vedea, in aplicatia de management a contului MyAccount locatia acestuia in timp real, cu ora estimata a sosirii si alte detalii relevante. Astfel, intreaga experienta a clientilor ajunge la un nou nivel de referinta prin introducerea unei transparente fara precedent in acest domeniu de servicii.

„Este un mare pas inainte, atat din punct de vedere tehnologic, cat si cultural, demonstrand avansul pe care Telekom Romania il are fata de restul pietei de telecomunicatii, dar si capacitatea companiei de a inova si implementa servicii noi pentru clientii sai. Asa cum vedeti localizarea unui taxi in timp ce il asteptati, in acelasi mod orice client Telekom Romania va putea urmari acum traseul pe care il are un tehnician, precum si ora estimata a sosirii la locul interventiei”, a declarat Andrei Popovici, Director Executiv Vanzari Locale si Operatiuni in cadrul Telekom Romania.

Prin intermediul acestui serviciu, clientii au posibilitatea de a vedea unde se afla tehnicianul, pentru a evita astfel pierderea determinata de timpul cu asteptarea, iar Telekom poate aloca de fiecare data, in mod optim, persoana potrivita pentru serviciul de teren, folosind cel mai rapid motor de planificare optimizata disponibil. In plus, compania poate monitoriza cat de eficient ajung la si de la programarile planificate, pastrand in acelasi timp clientul informat despre progres pana la sosirea la fata locului.

Serviciul este dezvoltat in parteneriat cu Oracle. Oracle Field Service Cloud este o solutie de comunicatii pentru clienti si servicii de teren bazate pe cloud. Aceasta colecteaza date de pe teren si invata in timp real sa prezica exact evenimentele viitoare, reducand costurile organizationale si sporind eficienta.

„Asteptarile schimbatoare ale clientilor au fortat organizatiile - mari si mici - sa regandeasca modelele traditionale de afaceri si modul in care acestea isi deservesc clientii. Pandemia globala a fortat si mai mult companiile sa realizeze acest proces, prin crearea de noi fluxuri de venituri si oferte de servicii”, a mentionat Panagiotis Pantazis, director de vanzari Oracle Applications, Romania, Bulgaria, Grecia, Cipru, Malta.

„Telekom Romania are o cultura a inovatiei care i-a permis sa fie lider de piata de mai multi ani, iar cu Oracle Field Service are acum platforma perfecta pentru a-si sustine atat nevoile actuale, cat si viitoare”, a continuat Panagiotis Pantazis.

Vizualizare in timp real

Telekom Romania le ofera astfel clientilor un instrument pentru a intelege pe deplin starea serviciilor lor, prin posibilitatea de a vizualiza in timp real, de pe orice browser web, informatiile despre rezervari. Totodata, clientii au posibilitatea de a oferi feedback instantaneu cu evaluari si comentarii, direct din aplicatia MyAccount.

„Din dorinta de a le oferi clientilor nostri cele mai moderne si usoare experiente, echipa Service Delivery si Assurance a contribuit la dezvoltarea si implementarea de noi facilitati in aplicatia mobila MyAccount. Daca putem reprograma livrarea unui pachet online, am putea reprograma vizita echipei tehnice folosind aplicatia mobila interfatata cu aplicatia Oracle”, a explicat Laura Marinescu, Service Delivery and Assurance Director in cadrul Telekom Romania.

Serviciul ,,Unde mi-e tehnicianul” (Where is my Technician) poate fi accesat din aplicatia de gestionare a contului MyAccount Telekom, sectiunea Asistenta/Deranjamente.

Mai mult in Telecom, Digital,


PUBLICITATE: