1,7 Mil. lei de la Ministerul Turismului prin Clir Media, DBV Media House si Media Investment pentru promovarea turismului
Vineri, 17 Iulie 2009


 (AdPlayers.ro, Iulian Toma)

Ministerul Turismului a platit, potrivit hotnews, o suma de  832.167 lei ( aproximativ 200.000 EUR) la “All Inclusive” (Realitatea TV) pentru promovarea unor destinatii turistice din Romania, emisiune unde ministerul condus de Elena Udrea recomanda destinatiile turistice, in calitatea de coproducator.

Pe langa aceasta, pentru realizarea unei campanii publicitare pe tema sarbatorilor pascale in Bucovina si pe litoral, Ministerul Turismului a mai achitat 169.308 lei pentru perioada 03 aprilie-17 aprilie 2009 la Antena 3, prin S.C. Clir Media S.R.L., 421.240 lei pentru perioada 04 aprilie-17 aprilie 2009 la PROTV, prin S.C. Media Investment Comunication S.R.L si 254.351,8 lei pentru perioada 01 aprilie-17 aprilie 2009 la Realitatea TV, prin S.C DBV Media House S.R.L .

Potrivit datelor prezentate in bilantul pe primele sase luni de activitate, citat de hotnews, Ministerul Turismului a cheltuit pentru promovare 3 milioane de euro, suma in care sunt incluse si costurile clipurilor si emisiunilor publicitare.

Mai mult, in analiza Hotnews


PUBLICITATE: