1,5 milioane de varstnici romani sufera de singuratate. Cea mai noua campanie Dr. Max semnata de Ogilvy Romania, alaturi de ei
Marti, 11 Mai 2021

 

Credit. Ogilvy Romania 

Campania de comunicare semnata de Ogilvy Romania sustine parteneriatul dintre Farmaciile Dr.Max si Asociatia Niciodata Singur – Prietenii Varstnicilor pentru o comunitate sanatoasa si demna, cea a seniorilor cu varste de peste 65 de ani.

AdPlayers. info

1,5 milioane de varstnici romani sufera de singuratate, conform unui studiu GFK. Cea mai noua campanie de comunicare Dr. Max semnata de Ogilvy Romania aminteste ca varstnicii au nevoie de o noua realitate. Campania sustine parteneriatul dintre Farmaciile Dr.Max si Asociatia Niciodata Singur – Prietenii Varstnicilor pentru o comunitate sanatoasa si demna, cea a seniorilor cu varste de peste 65 de ani.

Demersul campaniei a pornit de la motivatia initiatorilor ca o societate sanatoasa isi respecta seniorii si ii asculta. Pentru ca ei au invatat deja cea mai mare parte dintre lectiile cele mai importante ale vietii. O teza frumoasa, dar o realitate inexistenta in Romania. Varstnicii nostri sunt singuri si deprimati, victime ale unei mentalitati invechite conform careia batranetea este un stigmat si un final de drum plin de tristete. Este realitatea parintilor, a bunicilor, a varstnicului roman mai putin norocos.

Campania Alaturi de Oameni deschide o conversatie despre "seniorii cetatii"  despre pofta lor de viata, despre intelepciunea lor si despre importanta vietii traite cu demnitate, indiferent de varsta. 

In linie cu promisiunea brandului Dr.Max de a asculta oamenii, echipa Ogilvy a invitat la depanat povesti cativa dintre seniorii de care are grija  Asociatia Niciodata Singur – Prietenii Varstnicilor.  Interlocutorii acestora sunt cateva dintre numele importante din spatiul public romanesc, Teo Trandafir, Iuliana Tudor, Andreea Balan si Teo Rogobete, iar interviurile realizate pe platforma Zoom au strans deja peste 750.000 de vizualizari in social media.

Dincolo de narativul campaniei si de ambitia ei de a ridica la fileul societatii o initiativa civica gandita pe termen lung, parteneriatul urmareste consolidarea actiunilor deja realizate de Asociatia Niciodata Singur – Prietenii Varstnicilor, in misiunea acesteia de a combate singuratatea si efectele izolarii in randul persoanelor varstnice.

Campania Dr.Max coordonata de Ogilvy Romania este una integrata, cu continut customizat pentru fiecare canal de comunicare si implica strategie de brand, creatie, campanie media, media relations &partnerships si digital &social content.

Potrivit initiatorilor campaniei, obiectivele principale ale parteneriatului sunt cresterea numarului de beneficiari si voluntari cu peste 200% si de extindere a programului in noi orase, de la 8 in prezent la 10, pana la finalul anului. Dincolo de vizitele de socializare la domiciliu ale voluntarilor si ajutor practic, este vorba si despre ajutor material personalizat, in functie de nevoi si de organizarea de evenimente dedicate, atat la domiciliu, cat si in caminele de batrani, desigur, tinand cont de evolutia pandemiei si de toate masurile de protectie si siguranta.

Mai mult despre Ogilvy Romania

Mai mult in Campanii, Parteneriate, Responsabilitate Sociala, CSR


PUBLICITATE: