(AdPlayers.ro, Iulian Toma)
Bugetul de marketing si comunicare al Cosmopolis este de 1,5 Mil. EUR pentru urmatoarele 18 luni, a declarat pentru AdPlayers, Murat Kavurga - CEO Opus Project & Development, dezvoltatorul Cosmopolis, proiectul rezidential care se va construi n urmatorii 5 ani si va fi amplasat n zona de nord a Bucurestiului, la Stefanesti-Tunari.
Agentia de publicitate cu care lucram pentru Cosmopolis este Grey Bucuresti, iar agentia de media este Mediacom Romnia, a afirmat executivul Opus Project & Development. Obiectivele noastre de comunicare ale proiectului sunt pentru 24 de luni, dar sunt optimist si cred ca acestea vor fi atinse n 18-20 de luni.
Potrivit antreprenorilor, dezvoltat n sapte faze de constructie, cu termen de finalizare in anul 2014, Cosmopolis se va intinde pe o suprafata totala de 1.000.000 de mp, dintre care 665,000 mp sunt dedicati exclusiv locuintelor si 220,000 mp zonei comerciale.
Cosmopolis, primul oras european din Romania, va oferi peste 4 600 de locuinte, locuri de joaca pentru copii, hotel, spital, mall, sali de cinema, centru de fitness, biserica, scoala, cladiri de birouri, iar acestea sunt doar cteva dintre componentele care subliniaza complexitatea proiectului, mai spune Murat Kavurga..
Prima faza a proiectului a demarat deja n aceasta vara si se va derula pna la sfarsitul anului 2008. Pe un teren de 65,000 mp, se vor construi 565 apartamente, o gradinita, o biserica, o cafenea si o scoala de echitatie pentru copii.
Conform antreprenorului, investitia totala a proiectului se ridica la 700 milioane EUR, dintre care 60 milioane vor fi cheltuite pentru dezvoltarea infrastructurii n zona. Cosmopolis este dezvoltat de compania Opus Project & Development, parte a grupului de companii Buyukhanli Group. Prezent nca din 1953 pe piata din Turcia, grupul are expertiza n zona proiectelor rezidentiale, comerciale si hoteliere din Turcia.