1,2 milioane de persoane cu deficiente de auz in Romania. Procter & Gamble isi face publicitatea accesibila acestora
Marti, 12 Octombrie 2021

 

„Dorim sa le multumim partenerilor nostri, statiilor TV si agentiilor. Doar daca toti actorii cheie din industrie isi unesc fortele vom putea face societatea noastra mai incluziva. Calatoria noastra tocmai a inceput, dar ne-am angajat sa ne continuam eforturile, sa fim o forta a cresterii si a binelui si sa conducem prin exemplu, invitandu-i pe altii sa se alature si sa actioneze la randul lor”, a declarat Mariana Kordopati, Senior Marketing & Commercial Director South East Europe P&G.

AdPlayers. info

In Romania exista 1,2 milioane de persoane cu deficiente de auz, pentru care activitatile zilnice obisnuite, precum placerea de a se uita la televizor, sunt complicat de realizat. In cele mai multe cazuri, acest lucru devine o problema in ceea ce priveste dreptul de acces egal la informatie.

Pentru a aborda aceasta problema, dar si pentru a construi o lume mai incluziva, Procter & Gamble, compania care are in portofoliu marci precum Gillette, Pantene sau Fairy, isi transforma continutul in unul accesibil si usor de inteles pentru comunitatea persoanelor cu deficiente de auz, anunta compania.



Din luna august, compania a inceput sa difuzeze reclame subtitrate in limba romana pentru a ajuta persoanele cu diferite niveluri de pierdere ale auzului sa aiba acces la informatii la fel ca oricine altcineva. Primele marci P&G care au difuzat reclame televizate cu subtitrari au fost Ariel, Fairy si Lenor, aducand obiectivul de a avea o lume mai incluziva cu un pas mai aproape. In prezent, in Romania, 60% dintre reclamele P&G televizate sunt subtitrate.

„Dorim sa le multumim partenerilor nostri, statiilor TV si agentiilor. Doar daca toti actorii cheie din industrie isi unesc fortele vom putea face societatea noastra mai incluziva. Calatoria noastra tocmai a inceput, dar ne-am angajat sa ne continuam eforturile, sa fim o forta a cresterii si a binelui si sa conducem prin exemplu, invitandu-i pe altii sa se alature si sa actioneze la randul lor”, a declarat Mariana Kordopati, Senior Marketing & Commercial Director South East Europe P&G.

P&G si-a luat angajamentul de a crea o lume mai incluziva pentru toti – atat in interiorul, cat si in afara companiei. De asemenea, compania isi asuma responsabilitatea majora de a incuraja o schimbare in randul angajatilor, marcilor, partenerilor si comunitatilor in care isi desfasoara activitatea. Progrese se fac in fiecare zi, iar P&G recunoaste ca este un proces continuu pentru a face compania, marcile si serviciile si mai incluzive pentru persoanele cu dizabilitati. P&G include clientii si angajatii cu dizabilitati in proiectarea produselor, ambalajelor, reclamelor si mediului de lucru pentru a crea o lume mai accesibila si experiente superioare pentru toti. #LeadWithLove.

P&G deserveste consumatori oferind unul dintre cele mai puternice portofolii ce include branduri de incredere, de calitate si superioare precum Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Fairy®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Oral-B®, Pampers®, Pantene® si Tide®. Comunitatea P&G desfasoara operatiuni in aproximativ 70 de tari din intreaga lume.

Mai multe detalii despre P&G si brandurile sale, pe www.pg.com

Mai mult in Campanii, Responsabilitate Sociala, CSR


PUBLICITATE: