Prima retea de 1000 de magazine in Romania, prezenta in aproape 500 de localitati. PROFI 1000.
  Prezenta in aproape 500 de localitati,  PROFI isi intareste pozitia deja consacrata ca reteaua de retail  modern cu cea mai mare acoperire geografica din Romania si un ritm de crestere inca neegalat local.

Investitie de 1 milion de euro intr-o aplicatie pentru dezvoltarea echipelor. Zitec lanseaza Mirro.
  “Cu toate ca suntem la inceput de drum cu Mirro, am discutat si modelat functionalitatile impreuna cu peste 20 companii de diferite dimensiuni si din industrii variate, companii ce ne-au fost alaturi in calitate de early-adopters” afirma Alex Lapusan, CEO si Co-Fondator Zitec.

Zitec digitalizeaza Credit Europe Bank. Noua platforma digitala a bancii
  “Suntem deja la al treilea proiect dezvoltat alaturi de echipa Credit Europe si ne bucuram sa ii putem sustine in procesul de digitalizare si tehnologizare a institutiei prin lansarea platformei de prezentare a bancii Credit Europe, dar si a unui nou instrument de gestionare interna...

Calin Fusu (Neogen) investeste 500.000 de euro in agentia casta.ro pentru un Clever Taxi in imobiliare care sa eficientizeze "dispetcheratele" individuale
  Calin Fusu, pentru AdPlayers: "Aplicand tehnologie si branding putem construi un Clever Taxi care sa eficientizeze ‘dispetcheratele’ individuale si sa reduca costul agentului per tranzactie. Casta va prelua aducerea vanzatorilor - agentii avand mai mult timp pentru consultanta live oferita clientilor.
Jucator local in project management de refrigerare comerciala, DAAS INTERNATIONAL GROUP devine hub local al unui gigant de aproape 1 Miliard de euro
  Fondata in 1993 si lider de piata in industria de refrigerare comerciala si unul din principalii furnizori in industria HORECA, DAAS a incheiat anul 2017 cu o cifra de afaceri de 40 mil euro.
Divizii noi la ARBO Influence Marketing (The AIM). ,,Clientii multinationali investesc bugete consistente" Alin Alecu, GM, ARBOmedia
  "Dupa intrarea pe piata in jumatatea a doua a anului 2018 cu cele 3 divizii de: Travel, Wellbeing si Family, am identificat o nevoie a clientilor de bloggeri specializati pe diferite nise. Astfel am creat divizia de food, pentru impatimitii gatitului si divizia de lifestyle pe care am lansat-o in cadrul evenimentului din 14 martie” a afirmat pentru AdPlayers, Alin Alecu, GM, ARBOmedia
 
PUBLICITATE:
1 2 3 4 5 »