Mihaela Petrovan, fondatoarea More than Pub si a evenimentelor ,,Marketing in Direct" ,  cedeaza managementul si actionariatul Catalinei Georgescu
  Potrivit agentiei, transferul a 100% actiuni More than Pub va fi facut anul viitor catre Catalina Georgescu, timp suficient ca clientii actuali si viitori ai agentiei sa se obisnuiasca cu noul management si noua viziune.

Licitatie Unilever, la Mindshare. Agentia isi consolideaza pozitia de partener principal al Unilever pe servicii media si in Romania, dupa un pitch global.
  “Confirmarea Mindshare ca partener principal pentru servicii de media pentru un brand de nivelul Unilever este o onoare si o provocare. Sa reusesti sa mentii un astfel de parteneriat, la finalul unuia dintre cele mai mari pitch-uri globale, vine cu o imensa responsabilitate si fata...

31% din totalul platilor electronice sunt efectuate prin mobil sau smartwatch. PayU lanseaza serviciul Google Pay care estimeaza cresteri si in Romania
  “In Romania, tendinta efectuarii platilor cu telefonul depasise cu mult comenzile online realizate de pe laptop inca din 2019, diferenta dintre aceste doua canale de plata fiind atunci de 63,6% prin intermediului telefonului vs. 36,4% prin laptop / desktop. In acelasi timp, deja 31%...

Publicitate outdoor digitala cu ecrane mobile pe strazile orasului. Turn Digital vinde publicitate video in reteaua de ecrane mobile pe masini YOOH
Bogdan Vicol, Co-Founder & CEO, YOOH   ”Am gandit platforma YOOH astfel incat orice agentie de publicitate sau orice companie sa aiba un control total, utilizand contul propriu. Practic, oricine poate gestiona o campanie self service ce poate fi lansata si programata 24/7 cu 2-3 click-uri. Se pot selecta usor zonele si intervalele orare in care se poate activa campania, se poate masura audienta si se obtin rapoarte de...
De 9 ani in digital marketing, fosta Head of Xaxis Romania, Alexandra Constantinescu, este noul Programmatic Director, GroupM (WPP)
  Cu servicii si produse de programmatic la Xaxis si GroupM din 2014, numirea noului programmatic director al grupului de media are loc in contextul unificarii tuturor solutiilor de programmatic buying din cadrul Group M sub un singur leadership.
De peste 20 de ani in media, marketing si comunicare, Mihai Berejan este noul Head of Digital al agentiei Bakers Digital Communication
Anterior, Berejan a fost digital media manager in cadrul OMD, unde a lucrat pentru clienti precum The Walt Disney Company, Metro Romania si First Bank, iar inainte a lucrat in domeniul bancar, ca Marketing Manager (Retail) la Banca Tiriac, ING Bank. Experienta lui in digital media, incepe la TouchPoint Media (JWT/WPP), in 2008, dupa ce a fost client service manager in cadrul agentiei McCann Erickson.
 
PUBLICITATE:
1 2 3 4 5 »