Divizii noi la ARBO Influence Marketing (The AIM). ,,Clientii multinationali investesc bugete consistente" Alin Alecu, GM, ARBOmedia
  "Dupa intrarea pe piata in jumatatea a doua a anului 2018 cu cele 3 divizii de: Travel, Wellbeing si Family, am identificat o nevoie a clientilor de bloggeri specializati pe diferite nise. Astfel am creat divizia de food, pentru impatimitii gatitului si divizia de lifestyle pe care am...

Concentrare pe continut video in Libertatea si GSP. Mihnea Vasiliu, GM, Ringier:,,Da, vom pune din ce in ce mai mult accent pe video la toate brandurile"
Odata cu venirea Adrianei Nedelea de la Digi la Libertatea, numarul 1 Ringier a mai dezvaluit pentru AdPlayers ca „Libertatea va avea formate video diverse, de la mini buletine de stiri create pentru publicul tanar, difuzate atat pe site cat si pe social media, pana la debate-uri,...

500.000 de euro in primul weekend la cinema in Romania. Captain Marvel, distribuit de Forum Film
  Cea mai recenta lansare a Studiourilor Marvel si primul film al MCU cu o femeie super erou in rol principal, „Captain Marvel”  a inregistrat recorduri din primul weekend la cinema, adunand incasari de 2,4 milioane de lei in Romania.

61% din consumatorii din Romania considera ca sunt intr-o pozitie financiara mai buna decat acum 5 ani
Romania, Pakistan si Columbia sunt singurele tari din afara zonei Asia-Pacific care intra in topul pietelor cu cel mai pozitiv sentiment financiar.
Cu 65.000 de membri, comunitatea LaPrimulBebe se extinde in mai multe orase. 54 de evenimente in pregatire in 2019.
  „Suntem o comunitate de 65.000 de membri cu 20 de filiale in tara. Pana acum, totul a fost coordonat de echipa noastra din Bucuresti. De anul acesta am inceput extinderea in tara si ne vom mari echipa cu reprezentanti locali si ne dorim sa construim un sistem valoros de voluntariat”, a declarat Atena Boca, fondatoarea comunitatii.
Cu peste 8 ani de experienta in comunicare si marketing digital, Raluca Duta este noul Digital Manager pentru cele patru divizii L'Oreal Romania
Cu peste 8 ani de experienta in comunicare si marketing digital, Raluca Duta preia pozitia de Digital Manager in cadrul L'Oréal Romania, devenind astfel coordonatorul intregii activitati de digital la nivelul companiei pe cele patru divizii - - Luxe, Larg Consum, Cosmetica Activa, Produse Profesionale
 
PUBLICITATE:
1 2 3 4 5 »