Pitch Toshiba pe Facebook, castigat de McCann Erickson. Pe cand o licitatie Trilulilu?
Miercuri, 22 Iulie 2009
 (AdPlayers.ro, Iulian Toma)

Un proiect de comunicare Toshiba a fost castigat de McCann Erickson Romania, in urma unei invitatii la pitch primita prin intermediul Facebook.

Potrivit reprezentantilor agentiei de publicitate, la pitch au participat 4 agentii din tara noastra, iar procedura de licitatie a fost structurata in 2 faze: mai intai prezentarea ideii strategice, apoi cea a ideilor de comunicare creative, integrate. Echipa din partea clientului care a evaluat agentiile a fost formata exclusiv din reprezentanti Toshiba Europa, cu sediul in Dusseldorf.

“A fost pentru prima data cand un client ne-a invitat la un pitch prin intermediul Facebook”, spune Andreea Sandu, Chief Growth Officer al Grupului McCann Erickson Romania. „Mai tarziu am folosit canale de comunicare mai clasice, si am descoperit ca exista chiar chimie intre noi, dar acesta este cu siguranta cel mai digital inceput de care am avut parte intr-o relatie agentie-client, si totodata unul foarte potrivit pentru o companie de high-tech”.

Potrivit reprezentantilor agentiei, grupul McCann va oferi Toshiba servicii de comunicare printr-o abordare neconventionala a canalelor media pentru proiectul “Toshiba. No Matter What Guarantee” – garantie ce acopera accidentele care se pot intampla unui laptop Toshiba, inclusiv “accidente” cum ar fi, spre exemplu, incapacitatea de plata datorata disponibilizarii unei persoane.

Pe cand un brief la telefon, pe blog, sau o licitatie Trilulilu?


PUBLICITATE: