„Mi-as fi dorit un festival (Internetics) in care juriul nu participa in concurs” Mihai Fanache, Ninespices
Duminca, 04 Noiembrie 2007

(AdPlayers.ro, Iulian Toma)

„Mi-as fi dorit un festival in care juriul nu participa in concurs - ar fi un fel de culmea jurizarii sa nu-ti iasa”, a afirmat, pentru AdPlayers, Mihai Fanache, General Manager la Ninespices, agentie care a participat la Internetics incepand din 2004 si spune ca castigat 6 trofee si mai multe nominalizari in festivalul de comunicare digitala.

„Jurizate si notate cu „zero” de firmele concurente”

„Mi se pare absurd ca in formularul de inscriere noi sa completam strategie, buget, implementare si rezultate pentru ca toate acestea sa fie jurizate si notate cu „zero” de firmele concurente. Pe deasupra mai si platim pentru asta”, adauga executivul agentiei.

„Mi-as fi dorit un festival in care nu se premiaza mediocritatea online datorita efectelor offline... parca despre net era vorba”, mai spune Fanache: „Basescu pare sa fie abonat permanent la Internetics deci nu ne luam de el, Apa Nova miroase a „zero barat” pe net, ziua barbatului e fara cuvinte... Cele doua premii best of show sunt, asa cum le spune si numele, cireasa de pe tort. Mica intelegere la fata locului face minuni se pare, asa ca why not do it...”

Fantome la Internetics?

Oficialul Ninespices nu intelege cum s-a implicat Asociatiei IAB in sustinerea Internetics, cat timp formatele de bannere intrate in concurs sunt in afara recomandarilor pe care le face organizatia.

„Si daca IAB Romania a sustinut interneticsul poate ne spune si noua cineva ce format este acest banner? Stim ca e ghost... ne intereseaza doar ce format e.

http://www.webstyler.ro/internetics2007/dragostefaragrijibanner/

„De ce a fost punctat mai bine decat campaniile noastre nu mai intrebam. Probabil ca tocmai existenta unui buget de media duce la descalificare si moarte subita :)

http://www.ninespices.ro/internetics/noifetele/

http://www.ninespices.ro/internetics/wella/

http://www.ninespices.ro/internetics/adobe/

http://www.ninespices.ro/internetics/duracell/

„Stim... campaniile cu cap, care arata mai bine, reprezinta pozitiv brandul si care au avut rate click de 2-3% sigur ascund ceva dubios”, este de parere seful Ninespices. „Si exemplele pot continua”,

"Probabil ca aceasta a fost si ultima participare Ninespices la Internetics"

Concluzia lui Fanache? „Internetics 2007 a fost editie foarte slaba, cu lucrari de mana a doua, ghosturi produse cu o seara inainte de deadline si mai ales o jurizare de domeniul stintifico- fantasticului. Mi-ar fi fost rusine ca accountii Ninespices sa fi prezentat clientilor unele lucrari premiate la Internetics”.

„In astfel de conditii, probabil ca aceasta a fost si ultima participare Ninespices la Internetics”. conchide Mihai Fanache.

iulian.toma[at]adplayers.ro


PUBLICITATE: