100 Mil. EUR - piata totala de BTL
Vineri, 13 Iulie 2007

(AdPlayers.ro, Iulian Toma)

„Piata totala de BTL s-a ridicat anul trecut dupa estimarile noastre la 100 Mil EUR, iar BTL-ul in-store undeva pe la 50 Mil. EUR”, a declarat pentru AdPlayers.ro Nicoleta Padure, General Manager al companiei de servicii integrate de marketing la punctul de vanzare Cupon Pro.

Indoor: 5 Mil, In-store: 1,6 Mil, Mercantizare: 1,5 Mil

“Estimarile privind media indoor sunt undeva pe la 5 Mil. EUR, in timp ce serviciile de media in-store  (la raft)  sunt de aproximativ 1,6 Mil. EUR, iar piata de mercantizare este de aproape 1,5 Mil. EUR”, precizeaza directoarea generala de la Cupon Pro. „Sunt cifre din monitorizarile companiei noastre, care isi desfasoara activitatea in aceasta industrie in 12 orase din tara, inclusiv Bucuresti”.

Padure mai precizeaza ca intreaga piata BTL inseamna “orice fel de actiune de atingere a consumatorului, fie la punctul de vanzare fie cu ocazia altor evenimente, gen concerte sponsorizate si alte actiuni de acest gen”.

„In prima parte a  acestui an, dupa informatiile noastre, piata a mai scazut, dar asteptam sa se redreseze pana la sfarsitul anului”, adauga Padure. “In ceea ce priveste insa punctul de vanzare, investitiile sunt intr-o crestere permanenta, probabil in jur de 20-25% in ultimul an”.

Vrea peste 1 Mil. EUR

Cupon Pro are in prezent aproape 50 de oameni, fata de 32-35 cati a avut anul trecut. Compania de servicii integrate de marketing la punctul de vanzare mai are in jur de 200 de colaboratori si puncte de lucru in 12 orase.  Potrivit Nicoletei Padure, CuponPro a avut anul trecut o cifra de afaceri de 700.000 EUR si spera sa aiba in acest an peste 1 Mil. EUR.

“Cred ca nu gresesc daca spun ca suntem singurii care putem integra toate serviciile la punctul de vanzare”, spune Nicoleta Padure. “Dupa 2 ani de experienta am ajuns sa dimensionam inclusiv stocurile de marfa la raft, pentru ca degeaba faci o promotie daca produsul tau nu se afla la raft. Si am lucrat cu aproape toate tipurile de produs in aproape toate tipurile de campanii posibile la raft”, spune ea.

Despre companiile foarte active la raft, sefa CuponPro spune ca sunt in primul rand companiile cu produse de larg consum (FMCG, fast moving consumer goods n.r.), produse alimentare sau nealimentare, de ingrijire personala sau detergenti. Pentru comunicarea proiectelor, toti cheltuiesc bani atat in mercantizare cat si in BTL in interiorul magazinului  sau la raft .

AdPlayersFile CuponPro

Compania de servicii integrate de marketing la punctul de vanzare Cupon Pro are 3 ani de existenta pe piata romaneasca. Infiintata in anul 2004 ca prima companie de cuponing din Romania, in cei 3 ani de activitate, Cupon Pro si-a extins si diversificat ariile de competenta, oferind astazi servicii complexe de mercantizare, BTL si in store media.

Printre companiile pentru care  Cupon Pro a dezvoltat campanii de lansare, loializare, promotii de vanzari, se numara nume precum: QAB, Scandia, Danone, Colgate Palmolive, L’Oreal,  Henkel, Kandia Excelent, Nestle, Jhonson Wax, Campina,  Coca Cola, Papillon Cosmetics, Univer, Orkla, La Festa, BDG, GSK, Astera.

Cupon Pro ofera acces la o retea nationala de magazine, in orasele Bucuresti, Brasov, Baia Mare, Constanta, Cluj, Craiova, Oradea, Ploiesti, Sibiu, Satu Mare, Targu Mures, Timisoara, ce include hypermarketuri, cash&cary, hard discounteri, supermarketuri.


PUBLICITATE: