Vodanet vinde exclusiv cu NetBridge si renunta la Splendid Media Interactive
Vineri, 12 Ianuarie 2007

(AdPlayers.ro, Iulian Toma)

În 2007, spatiul media al siteurilor Vodanet  va fi vândut exclusiv de catre Netbridge, ca urmare a deciziei companiei de publishing online de a semna un parteneriat cu aceasta companie, se arata într-o informare a editorului online.

Vodanet vinde exclusiv cu NetBridge si renunta la Splendid Media Interactive„Suntem convinsi ca în prezent, acest parteneriat reprezinta  alegerea optima pentru noi”, a spus Vlad Stan, Managing Director al Vodanet. „Netbridge este un partener traditional pentru Vodanet, având obiective care sunt în concordanta cu ale companiei noastre. Pâna în prezent am dezvoltat o relatie armonioasa, pe care o vom continua si pe parcursul acestui an”, declara Vlad Stan.

Alegerea NetBridge vine dupa o perioada în care Vodanet a fost reprezentata în exclusivitate atât de NetBridge cât si de Splendid Media Interactive, în a doua parte a anului trecut.

"Regretam despartirea de Splendid Media Interactive"

„Regretam despartirea de Splendid Media Interactive”, a spus Stan, referitor la relatia cu Splendid Media. ”Cu siguranta, ei sunt unii dintre profesionistii cu care am colaborat cel mai bine în domeniul vânzarilor media, iar prezenta unor companii asa cum este Splendid Media Interactive, care vin cu experienta si profesionalismul lor în domeniu, aduce plus valoare jucatorilor de pe piata româneasca de media online.

“Desi vom fi în concurenta, le dorim mult succes în 2007 în atingerea scopurilor pe care si le-au propus”, a mai afirmat seful Vodanet.

Vodanet: 800.000 EUR în 2006

Referindu-se la tinta de anul trecut a companiei, Vlad Stan a spus ca din cauza schimbarilor dese în ceea ce priveste strategia de vindere a spatiului media, “am reusit sa atingem o cifra de afaceri de doar 800.000 de Euro, cu 20% mai putin decât ne propusesem la începutul lui 2006”.

Potrivit oficialilor companiei, cota de piata a Vodanet Media pentru 2006 a fost cuprinsa între 12-15%, calcul facut pe baza estimarilor majoritatii jucatorilor pietei de publicitate online. În ceea ce priveste estimarile financiare pentru 2007, compania vrea o cota de piata de 15-18% din piata media oline traditionala, potrivit Vodanet, estimata de principalii jucatori ai pietei ca fiind cuprinse între 7.5 - 9 milioane de Euro.

Vodanet vinde exclusiv cu NetBridge si renunta la Splendid Media Interactive“Ne gandim foarte serios sa lansam si alte tipuri de servicii online care sa contribuie la cresterea cifrei noastre de afaceri in 2007”, a declarat Mirela Ciucur (foto) Business Development Manager Vodanet.

Pe drumul spre 1 Milion EUR

Dupa ce a renuntat la începutul anului 2006 la reprezentarea companiei de catre NetBridge, pe atunci condusa de Orlando Nicoara, Vlad Stan declara în luna februarie, anul trecut, ca Vodanet se va reprezenta singura pe piata de publicitate si ca vizeaza o tinta de business de 1 milion de EUR pâna la finele anului.

Editorul online avea sa accepte începând cu luna mai 2006 si reprezentarea de catre Splendid media Interactive, nou înfiintata divizie interactive a regiei Splendid Media. În a doua parte a anului trecut Vodanet adauga în lista reprezentantilor si o alta nou înfiintata – compania AdEvolution, la care a renuntat în câteva luni pentru o reprezentare exclusiva, de catre NetBridge si Splendid Media Interactive, pâna la finele anului trecut.

Media AdPlayersFile Vodanet Media

Cu o activitate de 7 ani în media si publicitatea online româneasca Vodanet Media detine în portofoliul sau de publisher branduri precum: www.acasa.ro, www.ele.ro, www.imagoo.ro, www.bloombiz.ro, www.smartbuy.ro. Potrivit companiei, proiectele însumeaza un trafic de peste 3,2 milioane de vizitatori luna conform www.trafic.ro.

Vodanet a mai dezvoltat serviciul de închiriere si cumparare DVD cu livrare la domiciliul exclusiv online, www.videomax.ro care serveste, potrivit companiei, peste 25.000 clienti doar în Bucuresti.


PUBLICITATE: