SHR a lansat si lunarul Femeia
Joi, 26 Octombrie 2006

SHR a lansat si lunarul Femeia

(AdPlayers.ro , Iulian Toma, iulian.toma@adplayers.ro )

Dupa saptamânalul Femeia de azi, Sanoma Hearst România (SHR) a lansat astazi si lunarul Femeia, o revista glossy pentru femei într-un tiraj de 60.000 de exemplare.

Revista are un pret de 4.9 RON, iar primul numar este oferit, promotional, la pretul de 2.9 RON (29.000 lei vechi). Femeia are un tarif lista (rate card) de 4.200 EUR pentru o pagina de publicitate.

De la barbati la Femeia

SHR a lansat si lunarul FemeiaUn lucru inedit pentru piata româneasca, Femeia este condusa editorial de un fost redactor sef al unei reviste de barbati. Cu 10 ani de experienta în presa scrisa, potrivit Sanoma Hearst, Istvan Loricz, Redactor Sef al revistei, a fost în ultimii 6 ani redactor sef FHM, revista lunara pentru barbati editat de acelasi grup de presa.

Probabil o noutate si pentru multi amatori de istorie a revistelor, Femeia a aparut pentru prima data în 1876, dupa cum subliniaza Istvan Lorincz, cu un an înainte de proclamarea independentei de României.

Femeia, Bine pentru Sanoma

Initial aflat într-un conflict pe marca Femeia cu Hassan Awdi de la Rodipet si fostul detinator al acesteia, editorul a facut mai mult decât sa relanseze publicatia Bine pentru tine din portofoliul grupului.

SHR a hotarât sa exploateze marca relansând si mai vechea publicatie cu acelasi titlu care, potrivit lui Lucian Ionita, Publishing Director la Sanoma Hearst România se bucura de notorietatea purternica, desi ea încetase sa mai apara de mai bine de un an si jumatate, la momentul masuratorilor facute de catre trustul de presa.

Tinta revistei

Femeia se adreseaza, spun editorii, femeilor cu vârsta cuprinsa între 28 si 55 ani, care locuiesc preponderent în mediul urban, având un nivel de educatie mediu spre înalt si un venit mediu sau ridicat.

SHR a lansat si lunarul FemeiaReferindu-se la publicul tinta al revistei, Cezar Burlan (foto), Advertising Sales Director, Sanoma Hearst România crede ca “Femeia este cea mai potrivita revista pentru a ajunge în raza vizuala a celei mai active si atractive categorii de consumatori din România”.

Vânzarile de publicitate ale revistei Femeia sunt conduse de Cezar Burlan - Advertising Sales Director si Alina Iliuta - Advertising Sales Manager, iar de partea de marketing se ocupa Verona Dascalescu, Marketing Manager.

Printre clientii primei aparitii ale revistei Femeia se numara L’Oreal Revitalift - 2 pagini în deschiderea revistei (9.900 EUR), L’Oreal Elseve cu 2 pagini (8. 400 EUR RC), Garnier - Coperta 4 (6.000 EUR, RC - tarif lista), Oriflame (coperta 3 – 5.100 EUR), Vichy (2,5 pagini si insert mostra) Avene Eluage cu 2 pagini consecutive (2 x 4,200 EUR RC), si cu câte o pagina (4200 EUR) - Wella, Nivea, Celine Dion, Dero (Alb Dalb), Lenor, Margaritar, Altex (insert catalog). 

Tiraj si audienta

SHR a lansat si lunarul FemeiaLucian Ionita, Publishing Director, Sanoma Hearst România a declarat pentru AdPlayers ca primele date legate de auditul de tiraj al publicatiei vor veni odata cu livrarea cifrelor de audit de la BRAT pentru semestrul al doilea din 2006.

Prezent la lansarea revistei, Daniel Firez, Director Departament Audit la BRAT a confirmat  pentru AdPlayers ca, în conditiile respectarii termenele de predare si examinare ale cifrelor de vânzari catre auditor, cifrele de tiraj auditate vor fi disponibile cel mai probabil în prima parte a lunii martie 2007.

Legat de audienta revistei, Ionita a mai afirmat ca primele livrari ale cifrelor din Studiul National de Audienta vor fi disponibile cel mai probabil din a doua jumatate a anului viitor.

Promovarea

Promovarea revistei începe astazi si se va derula, dupa cum spun editorii, pe o perioada de 2 luni. Campania urmeaza sa se deruleze pe televiziune, radio, presa scrisa, outdoor, si va avea, spun oficialii de comunicare, o componenta puternica de POSM marketing. Promotia de lansare a abonamentelor ofera instant primilor 120 de abonati un numar de 120 de genti, în valoare de 330 RON.

Revista Femeia este tiparita la Infopress, în conditii grafice deosebite, pe hârtie mata, atât în interior (70 g) cât si coperta acesteia (150 g) .

Pe lânga Femeia, trustul Sanoma Hearst România condus de Elisabeth Loesberg mai editeaza, în prezent, titlurile Cosmopolitan, FHM, Beau Monde, Story, National Geographic, Casa si Gradina, Femeia de Azi, Mami si Scrii si Câstigi.

AdPlayersFile

Revista Femeia

Editor: Sanoma Hearst România

Frecventa: Lunar

Pret: 4.9 RON

Numar de pagini: 124 - 144

Tiraj: 60,000 exemplare

Format: 275 x 230 mm

Hârtie: 150 gsm coperta, 70 gsm interior

Tarif lista (Rate card) 1/1 pag: 4,200 EURO

Primul numar: 26 Octombrie (Noiembrie pe coperta)

Termene limita,

Numar / Comanda / Materiale / Pe piata

Decembrie - 27 Octombrie - 3 Noiembrie - 22 Noiembrie

Ianuarie - 24 Noiembrie - 1 Decembrie - 20 Decembrie


PUBLICITATE: