Lucrati cu V.I.A.GRA Advertising ?
Joi, 17 August 2006
Lucrati cu V.I.A.GRA Advertising ?

(AdPlayers.ro, Iulian Toma, iulian.toma@adplayers.ro )

Pâna unde a ajuns creativitatea denumirii unei agentii de publicitate? Nu am stiut nici noi pâna astazi, desi agentia despre care vorbim este înfiintata cu 3 ani în urma. Compania colaboreza “cu mai mult de 80% din mass media locala si nationala din România”, dupa cum se arata pe propriul site al agentiei, care poate preveni dupa nume, banuim noi, disfunctia erectila a vânzarilor: Viagra-Advertising.ro (www.viagra-advertising.ro )

Pentru ca nu ne asumam riscul verificarii informatiei, putem doar sa banuim asadar ca o parte din spoturile unor televiziuni cum sunt TVR, ProTv, Antena 1, Acasa Tv, Antena 3 sau Realitatea TV  sunt produse sau comandate de catre faimoasa agentie. Credem ca asa se întâmpla si cu machetele de publicitate din ziare cum sunt Libertatea, Evenimentul Zilei sau Jurnalul National, Adevarul sau Gândul, ori si mai evident , cele din ziarele cu public preponderent masculin cum sunt ProSport sau Gazeta Sporturilor.

V.i.a.gra. , Visual Internet Audio Graphic Advertising "prea scurtat"

Fondata pe 10 noiembrie 2003, potrivit web site-ului, activitatea V.i.a.gra. Advertising, o nastrusnica si am zice o "prea scurtare" a agentiei Visual Internet Audio Graphic Advertising, consta în “proiectarea, organizarea si executarea campaniilor de publicitate în România si Ungaria, respectiv în comercializarea si personalizarea de obiecte promotionale”.

Printre serviciile agentiei se numara urmatoarele: “Proiectarea, organizarea si executarea campaniilor publicitare în ziare, posturi de radio si televiziune si pe Internet, productia audio de spoturi publicitare în limbile româna si maghiara, productie de machete publicitare pentru ziare, productie spoturi TV în limbile româna si maghiara, productie bannere publicitare pentru Internet, productie site-uri web, design-programming (html/php/sql/flash), import, comercializare si personalizare de obiecte promotionale, design”.

"A reusit sa câstige încrederea clientilor"

Într-o apreciere proprie a „falicei” agentii, pe acelasi site se mai spune: “într-o perioada relativ scurta, agentia noastra a reusit sa câstige încrederea clientilor, prin promptitudine, atentie maxima la detalii, profesionalism si nu în ultimul rând prin preturi mult mai avantajoase în comparatie cu cele ale concurentei”. 

„Oferim date si informatii reale despre piata, preturi, consultanta si colaborare eficienta pentru campania dvs. de publicitate”, mai spune agentia, si ne imaginam deja posturile de televiziune într-o prezentare cu v.i.a.gra. sau cum se îngramadesc clientii de publicitate pentru a mai creste interesul cumparatorilor, parasiti în cele din urma de cheful cumparaturilor.

Viagra-Advertising.ro , aproape 5.000 de vizitatori unici pe saptamânâ

Si nici nu va imaginati câti potentiali clienti calca pragul agentiei de publicitate. Potrivit serviciului trafic.ro al companiei netBridge, aproape 5.000 de vizitatori unici "rup usa" paginii de internet a agentiei de publicitate, saptamanal (mai precis, astazi, 4.700 de vizitatori unici  si 7400 de pagini pe saptamâna).

“Produsele promotionale importate si comercializate de firma noastra, pot fi vizualizate si comandate direct de pe pagina noastra de web”, ne asigura agentia, care precizeza ca, pentru a vizualiza si preturile tuturor produselor, vizitatorul trebuie sa se înregistreze la viagra-advertising.ro .

Clienti: "Puterea barbatiei" si "Ejaculare prematura"

Printre proiectele derulate de clientii agentiei cu V.i.a.gra se numara, dupa cum probabil va asteptati, si nume din aria de "specializare", cum ar fi de exemplu Potemix - puterea barbatiei, sau Prematol - ejaculare prematura.

Nu stim câti clienti cauta serviciile de publicitate dar stim ca multi vizitatori ai site-ului agentiei cauta “puterea barbatiei” si „viagra”, potrivit trafic.ro de astazi, care spune ca cea mai frecventa cautare din ultimele sapte zile este „viagra”, lucru care i-ar putea face cel putin invidiosi pe producatorii de la Pfizer carora li s-ar putea deturna serios vânzarile din România.

Acelasi trafic.ro spune si ca cel mai bun referrer web (site care directioneaza vizitatori spre pagina de internet a agentiei) este potemix.ro care redirectioneaza cu generozitate vizitatori chiar agentiei care a semnat site-ul.

Nu putem decât sa ne întrebam daca nu s-a gândit cineva si la C.i.a.lis Advertising. Pentru cei care ati descoperit denumiri de agentii de publicitate mai cautate decât cea descoperita de AdPlayers, va rugam sa ne scrieti ( în limitele decentei) la info@adplayers.ro .

Lucrati cu V.I.A.GRA Advertising ?


PUBLICITATE: