Noua oferta internationala Romtelecom - Journey
“We create leading Brand Ideas: ideas that resonate in people’s minds and hearts and create Brand Preference” este misiunea grupului din care agenţia Grey face parte, o agenţie care crede cu putere în “creativitatea care vinde”.. Pe o piaţă de publicitate care are o tradiţie de numai 15 ani, experienţa cumulată a specialiştilor în comunicare de la agenţia Grey Worldwide România depăşeşte 350 de ani… De altfel, experienţa îndelungată în domeniul comunicării este ceea ce defineşte agenţia Grey, o agenţie cu peste 100 de angajaţi în România. Parte a WPP, agenţia Grey Worldwide România este afiliată la reţeaua internaţională Grey Global Group, care are la rândul său o tradiţie de...
| Title: Titlu | Journey |
| Product: Produs | Noua oferta internationala Romtelecom |
| Media Type: Tip Media | TV, Cinema |
| Year, Month of first appearance: prima aparitie: an, luna | 2008, Aprilie |
| Agency: Agentie | Grey Bucharest |
| Advertiser: Anuntator | Romtelecom |
| Category: Categorie | Miscellaneous |
| Market Distribution (Country): Piete distributie (Tari) | Romania |
| Slogan: Tag Line | La Romtelecom distantele nu mai conteaza |
| Client Service Director: | Cristiana Spataru |
| Account Director: Director de Cont | Anca Pintilie |
| Director de Creatie: Creative Director | Claudiu Dobrita, Stefan Vasilachi |
| Art Director: Director Artistic | Razvan Ludu |
| Copywriter: Textier | Oana Gheorghe |
| Director: Regizor | Shahar Segal |
| Production Company: Casa productie A/V | Castel/Mitra Film |

