Comunicare in-store - Supa, nu gluma!
							
							
								
								
								Filozofia Pastel Age este sintetizată chiar în numele său, considerat de mulţi ca fiind unul ciudat pentru o agenţie de comunicare. Dar, mai mult decât o agenţie, Pastel Age îşi propune să deschidă o nouă era iPastel Age oferă servicii integrate, atât pe segmentul de strategie, cât şi creaţie şi implementare, urmărind să creeze pentru companii o experienţă de brand autentică şi completă. Marketingul experienţial, cel ce valorifică noul concept al „experienţei” este doar o nouă abordare a marketingului clasic, de aceea, noţiunile de eficienţă şi ROI reprezintă în continuare o mare provocare. De altfel, o dată cu formarea unui nou consumator, eficienţa mijloacelor tradiţionale de...
| Title:  Titlu  | Supa, nu gluma! | 
| Product:  Produs  | Comunicare in-store | 
| Media Type:  Tip Media  | Branding, Packaging & Design | 
| Year, Month of first appearance:  prima aparitie: an, luna  | 2009, Septembrie | 
| Agency:  Agentie  | Pastel Age | 
| Advertiser:  Anuntator  | Unilever Food Solutions | 
| Category:  Categorie  | Savoury Foods | 
| Slogan:  Tag Line  | Supa, nu gluma! | 
ALTE WORK-URI
							
														
									
									Chello Central Europe
2009, Noiembrie
									
									
									
								
								
							2009, Noiembrie
									
									Gabriela Szabo
2009, Noiembrie
									
									
									
								
								
							2009, Noiembrie
									
									Chello Central Europe
2009, Septembrie
									
									
									
								
								
							2009, Septembrie
            PUBLICITATE:
            
            
            
	
							
