Eveniment de promovare - Vremea povestilor - Eveniment
Filozofia Pastel Age este sintetizată chiar în numele său, considerat de mulţi ca fiind unul ciudat pentru o agenţie de comunicare. Dar, mai mult decât o agenţie, Pastel Age îşi propune să deschidă o nouă era iPastel Age oferă servicii integrate, atât pe segmentul de strategie, cât şi creaţie şi implementare, urmărind să creeze pentru companii o experienţă de brand autentică şi completă. Marketingul experienţial, cel ce valorifică noul concept al „experienţei” este doar o nouă abordare a marketingului clasic, de aceea, noţiunile de eficienţă şi ROI reprezintă în continuare o mare provocare. De altfel, o dată cu formarea unui nou consumator, eficienţa mijloacelor tradiţionale de...
| Title: Titlu | Vremea povestilor - Eveniment |
| Product: Produs | Eveniment de promovare |
| Media Type: Tip Media | BTL, Promotion, Event |
| Year, Month of first appearance: prima aparitie: an, luna | 2009, Septembrie |
| Agency: Agentie | Pastel Age |
| Advertiser: Anuntator | Chello Central Europe |
| Category: Categorie | Home Electronics & Audio-Visual |
| Slogan: Tag Line | Vremea povestilor |
ALTE WORK-URI
Chello Central Europe
2009, Noiembrie
2009, Noiembrie
Gabriela Szabo
2009, Noiembrie
2009, Noiembrie
PUBLICITATE:

