Eveniment CSR - Crosul Petrom 2009 - Eveniment
BTL, Promotion, Event, 2009, Septembrie
Crosul Petrom 2009 - Eveniment Filozofia Pastel Age este sintetizată chiar în numele său, considerat de mulţi ca fiind unul ciudat pentru o agenţie de comunicare. Dar, mai mult decât o agenţie, Pastel Age îşi propune să deschidă o nouă era i

Pastel Age oferă servicii integrate, atât pe segmentul de strategie, cât şi creaţie şi implementare, urmărind să creeze pentru companii o experienţă de brand autentică şi completă. Marketingul experienţial, cel ce valorifică noul concept al „experienţei” este doar o nouă abordare a marketingului clasic, de aceea, noţiunile de eficienţă şi ROI reprezintă în continuare o mare provocare. De altfel, o dată cu formarea unui nou consumator, eficienţa mijloacelor tradiţionale de...

Title:
Titlu
Crosul Petrom 2009 - Eveniment
Product:
Produs
Eveniment CSR
Media Type:
Tip Media
BTL, Promotion, Event
Year, Month of first appearance:
prima aparitie: an, luna
2009, Septembrie
Agency:
Agentie
Pastel Age
Advertiser:
Anuntator
Petrom SA
Category:
Categorie
Public Health & Safety
Slogan:
Tag Line
Pista continua!