Today Advertising Group
Today Advertising Group
Nadia Visan, Sales & Marketing Manager
Foarte multe companii la aceasta sectiune ar incepe prezentarea cu `Ne-am nascut din dorinta de a...`. Sa scrii la aceasta sectiune, indiferent cat de vechi esti pe piata, e mereu complicat. Sa vorbim despre noi, fiecare in parte, e destul de greu. Ce sa fac? Sa spun cat de bun sunt? Sa ma laud sau sa fiu sincer? Oare asta nu m-ar dezavantaja?

Legat de sinceritate, daca ea ar fi o religie, atunci am fi cel putin episcopi. Apreciem sinceritatea si ne `imbracam` cu ea in fiecare dimineata. Nu e cea mai avantajoasa atitudine de business, dar credem ca e cea mai linistitoare pentru noi. Seara, cand ne punem sa dormim, suntem linistiti si impacati cu noi insine. Suntem foarte impacati, suntem foarte relaxati pentru ca stim exact ce vrem si stim excat care este directia.

Vrem sa fim printre cei mai buni, la nivel national!
Vrem sa avem clienti mari, mici si mijlocii care sa aiba incredere in noi!
Pentru asta e important sa ne facem treaba indiferent cat de mic sau mare este proiectul. Sa ne facem treaba (am simtit nevoia sa repetam)!

Fara exagerare! Avem rabdare sa te convingem ca meritam provocari din ce in ce mai mari, bugete din ce in ce mai mari, pe cat mai multe planuri. Clientii care ne permit sa le stam alaturi de ani de zile sunt dovada de care noi avem nevoie pentru a sti ca... asta este Calea.

SERVICII
Mereu exista cateva ingrediente care stau la baza oricarui proiect de succes. Pe langa buget si brief general, favorita noastra este IDEEA care imbraca conceptul.

Pe primul loc, atunci cand incepem un proiect nou, fie el de marketing integrat sau actiune promotionala, punem mereu timpul petrecut in compania singurei entitati care poate sa ne spuna incotro se ne indreptam creativitatea: clientul.

Sedintele de briefing, detaliile legate de contexte, reperele de buget, de resursa umana interna disponibila, dorintele si mai ales, indicatorii de succes ne ajuta sa creem cea mai solida baza posibila.

Pe aceasta baza, mai intai intern, vom imagina nenumarate variante, vom testa extremele si vom alege propunerile cele mai potrivite pentru client, pentru compania care va beneficia de ideea noastra.

Unul dintre criteriile importante de a alege care idei ajung sub forma de propuneri la clientul nostru, reprezinta indicatorii de performanta. Care idei pot obtine cele mai bune rezultate in conditiile date de buget si de context? Aici intervine in primul rand experienta noastra, dobandita de-a lungul anilor, si rezultatele obtinute in proiecte si conditii similare.
BRIEFING
Discutam impreuna cu clientul toate detaliile.
DE-BRIEFING
Analizam din perspectiva specialistului detaliile frunizate si le traducem echipei noastre.
CERCETARE
Analizam contexte interne, actiuni precedente atat ale agentiei, cat si ale companiei. Ne facem temele!
NE JUCAM
Sedintele noastre de brainstorming incipiente sunt prilej de bucurie si de joaca serioasa cu ideile.
ALEGEM
Din toate ideile alegem doar cele care se pot implementa realist si care indica cele mai bune prognoze de rezultate.
PROPUNEM
La client ajung doar acele idei - propuneri care ne conving in primul rand pe noi.

Iti place ce citesti?
Contacteaza-ne!
Today Advertising Group
Tip companie:
Advertising / Full Service / Integrated
Acoperire:
National
Oras:
BUCURESTI
Adresa:
Str. Brailita nr. 18, Sector 3.
Tel.:
021.227.28.85
E-mail:
Website:
Competente / Domenii Expertiza
Competente pincipale:
Obiecte Promotionale
Cifra de afaceri:
  • 2013: 4 Mil. EUR
*Estimarea companiei, in EUR la cursul mediu
Team / Echipa
Business:
Nadia Visan
Limba:
English