In opinia respondenților la cercetarea initiata la solicitarea Centrului de Studii despre Bere impreuna cu Reveal Marketing Research, berea incurajează interacțiunea și buna dispoziție, fie că este vorba de partide internaționale de fotbal sau de confruntări locale urmărite in...

Organizat pe 21 și 22 iunie, Bounty Fair #58 este targul unde creativitatea iese la soare și stă la umbra grădinii cu toată familia. Un eveniment unde creatorii de produs romani și iubitorii de frumos iși dau intalnire pentru cumpărături cu suflet, ateliere creative şi discuții...

„Am redefinit ce poate face un aspirator de mană,” a declarat Asaph Ooi, inginer Dyson. „Dyson Car+Boat oferă tipul de putere, filtrare și ușurință in utilizare pe care clienții noștri le așteaptă, făcandu-l partenerul ideal pentru curățarea oricărei...

Mesajul campaniei ,,Fara Vedete” de la Salvați Copiii Romania trage un semnal de alarma pe care mai marii vremelnici din fruntea țării, in viteza gasirii solutiilor de conducere interimara, par sa nu vadă una dintre cele mai mari patologii din societate. Jocurile de noroc.

Potrivit cercetarii Inscop Research, 54.1% dintre respondenți spun că știu ce s-a intamplat la evenimentele din 13-15 iunie 1990, in timp ce 45.7% răspund negativ. 0.2% nu răspund.
PUBLICITATE:
Etichete
Parteneriate
· Cercetare
· Research
· Retail
· Campanii
· Business
· Responsabilitate Sociala
· CSR
· Timp Liber
· Eveniment
· Bauturi Alcoolice
· MEDIA
· Festival
· Shopping
· Inteligenta Artificiala
Articole:
Pentru inceput, peste 20 de mici producători alimentează Raftul cu Bunătăți Locale din magazinele Profi selectate din județul Brașov.
Dunărea primește aproximativ 1500 de larve de nisetru și 15 moruni, fiecare avand aproximativ patru kilograme, pentru a sprijini monitorizarea...
Remus Ștefureac – director INSCOP Research: ”Marea majoritate a populației (peste 85%) se așteaptă ca Romania să se...
CELE MAI RECENTE ARTICOLE
PUBLICITATE: