Evenimentul zilei s-a schimbat cu Headvertising
Joi, 23 Iunie 2005

(AdPlayers.ro ) “Evenimentul zilei” are de luni, 20 iunie, o noua structura si o noua identitate grafica ce sustin pozitionarea ziarului in categoria publicatiilor moderne si serioase. Campania este realizata de agentia de publicitate Headvertising.

Evenimentul zilei s-a schimbat cu Headvertising

Campania de marketing care sustine modificarile grafice si de continut a fost gandita in doua etape. Prima subliniaza innoirea spatiului in care “Evenimentul zilei” este realizat, anuntand mutarea echipei intr-un sediu nou, modern, ca prim pas spre un ziar mai bun. A doua scoate in evidenta conceptul noului “Evenimentul zilei”, concentrandu-se pe evolutiile zilnice din jurul nostru. Ceea ce face “Evenimentul zilei” este sa ofere cititorilor sai informatii de ultima ora intr-o forma accesibila si prietenoasa care sa le permita sa faca schimbarile pe care ei le doresc.

Canalele media folosite sunt: TV (Antena 1, Realitatea TV, TVR, B1 TV, NG Channel si Prima TV), radio (Europa FM, Kiss FM, Radio Total, Radio Star, Radio 21), print, OOH, push SMS.

Precampania s-a derulat in saptamana 14-19 iunie cu mesajul “Evenimentul zilei. Primul pas spre un ziar mai bun.” Incepand de luni, 20 iunie campania se deruleaza sub mesajul “Evenimentul zilei. Pentru ca ai nevoie si de un ziar mai bun.”

Dupa cum sustin reprezentantii ziarului, noul “Eveniment” “isi pastreaza echidistanta, profunzimea analizelor si spiritul critic. In plus, vine cu o structurare mai buna si clara a sectiunilor editoriale, cu mai multe informatii din zona utilitara, mai mult economic si mai multe aspecte legate de stilul de viata. O data cu aceasta schimbare, echipa “Evenimentul zilei” ofera zilnic cititorilor patru pagini in plus”.  

“Noua forma a “Evenimentului zilei” raspunde cerintelor unui public interesat de noutati diverse, un public activ, deschis si pretentios in privinta calitatii informatiilor”, au mai spus reprezentantii ziarului.

“In spatele acestui proiect sta activitatea echipei Evenimentul zilei care prin profesionalism, creativitate, entuziasm si efort realizeaza zilnic un ziar mai bun” spune Cosmina Noaghea, Director Executiv – “Evenimentul zilei”.

“Redactia” de la Headvertising implicata in “Eveniment” i-a avut ca “director editorial” pe Serban Alexandrescu - Creative Director, “redactor sef” Cornel Gologan - Copywriter, Alexandru Lazar - Art Director si ”sef al departamentului de publicitate” pe Bogdana Butnar - Strategic Planner.

Evenimentul zilei a avut in luna aprilie un numar de 78.423 exemplare vandute, iar la ultimul val SNA numarul de cititori din mediul urban a fost de 709 mii de persoane. Tariful lista (Rate Card) de publicitate a ramas acelasi - adica 4.895 Euro pentru o pagina de policromie de luni pana joi ( Iulian Toma ) .


PUBLICITATE: