Rezultatele cautarii dupa : "utilizatori internet"
Ordonare dupa: data / relevanta  
1 2 3 »
7 din 10 romani intentioneaza sa arunce mai putina mancare la gunoi. Reveal Marketing Research in parteneriat cu Up Romania
Miercuri, 24 Aprilie 2024
 Reprezentantii Generatiei Z (18-24 ani) risipesc cele mai multe alimente din cauza achizitionarii excesive de produse (57% vs. 47% total esantion).
1 din 2 romani din mediul urban (47%) spun ca obisnuiesc sa posteasca in asteptarea Pastelui. Reveal Marketing Research.
Marti, 09 Aprilie 2024
 Doar 4 din10 romani din mediul urban care obisnuiesc sa tina post sunt motivati de credinta in Dumnezeu, arata cel mai recent studiu derulat de Reveal Marketing Research care si-a propus sa identifice, cat, cum si de ce postesc romanii, urmarind diferente in comportamentele si atitudinile acestora comparativ cu...
Barbatii, mai predispusi sa fure un medicament (67%) decat femeile (57%) pentru persoana iubita. Norme si valori etice si morale in societatea romaneasca. Reveal Marketing Research
Marti, 19 Martie 2024
 Potrivit studiului, in scenariul in care un prieten bun fura din cauza situatiei financiare precare in care se afla, 53% dintre romani ar alege sa-l indeparteze din vietile lor, 30% l-ar acoperi si nu ar discuta cu nimeni despre acest aspect, iar 17% ar informa autoritatile.
4 din 5 romani considera ca florile sunt cel mai potrivit cadou pentru a fi oferit sau primit cu ocazia Zilei Femeii. Reveal Marketing Research.
Vineri, 08 Martie 2024
 Barbatii intentioneaza sa aloce un buget similar, cu ocazia Zilei Femeii, partenerelor de viata (268 RON) si mamelor (257 RON). In perceptia romanilor, cele mai potrivite cadouri pentru a fi oferite sau primite cu ocazia Zilei Femeii sunt florile (83%), cosmeticele (68%) si accesoriile/ bijuteriile (68%)
Romanii privesc cu scepticism 2024. Doar 34% sunt optimisti ca ii asteapta o viata mai buna, comparativ cu 48% in 2023. Reveal Marketing Research.
Miercuri, 10 Ianuarie 2024
 Marius Luican, CEO, Reveal Marketing Research:  ,,Daca inceputul lui 2023 a venit pe fondul redobandirii libertatilor dupa perioadele de restrictii impuse de pandemie, inceputul lui 2024 a venit pe un fondul incertitudinilor si schimbarilor socio-economice. In acest context, era de asteptat ca romanii sa fie...
Romanii sunt mai cumpatati in asteptarea Craciunului si Anului Nou. Vor cheltui cu 12% mai putin decat anul trecut pe mancare, cadouri si decoratiuni. Reveal Marketing Research
Marti, 19 Decembrie 2023
 Anul acesta, romanii isi vor petrece Craciunul acasa (56%) sau in vizita la cei dragi (39%). 32% din bugetul alocat sarbatorilor de iarna se va cheltui pe mancare si bauturi, 28% pe cadouri si 11% pe decoratiuni si atmosfera festiva. 4 din 10 romani au cumparat cadourile de Craciun in avans sau au plasat comenzi...
 7 din 10 romani vor sa reduca risipa de energie pentru a-si optimiza costurile la utilitati. Reveal Marketing Research pentru Romania Eficienta.
Vineri, 17 Noiembrie 2023
 In perceptia romanilor, eficienta energetica este asociata in cea mai mare masura cu costurile utilitatilor (21%), confortul personal (18%) si sanatatea individuala (17%).
Peste 60% dintre romani preocupati de problemele ecologice in constructii. Reveal Marketing Research.
Luni, 09 Octombrie 2023
 Marius Luican, CEO al Reveal Marketing Research: ”Rezultatele studiului reflecta o preocupare semnificativa si o sensibilizare in crestere a publicului cu privire la problemele ecologice din domeniul constructiilor, acestia punand accentul pe importanta constructiilor sustenabile. Romanii aspira sa locuiasca...
O casa eficienta energetic reduce costurile lunare si imbunatateste calitatea vietii. Reveal Marketing Research.
Marti, 05 Septembrie 2023
 80% dintre romani apreciaza valoarea unei locuinte prin valoarea costurilor de intretinere, Eficienta energetica este un atribut principal al casei ideale pentru 67% dintre romani iar 84% dintre romani considera ca materialele de zidarie utilizate la constructia locuintei favorizeaza mentinerea confortului...
6 din 10 romani admit ca deciziile de consum si cumparare le sunt influentate de cei apropiati. Reveal Marketing Research.
Vineri, 25 August 2023
 Timp liber. Principalele activitati sunt plimbarile in parc (66%), cumparaturile (63%), mersul in vizita (55%) si iesirile in oras in locatii Horeca (40%). 4 din 10 romani resimt in prezent schimbari ale comportamentelor si obiceiurilor lor sociale, pe care le atribuie perioadei Covid-19
7 din 10 romani sunt mesteri in propriile locuinte. Principalele sunt bucataria (55%) si baia (53%)
Miercuri, 10 Mai 2023
 Videoclipurile pe YouTube (45%), site-urile magazinelor de bricolaj (40%) si sfaturile din partea cunoscutilor (40%) sunt principalele surse de informare la care apeleaza romanii pentru a se descurca singuri cu amenajarile si renovarile propriilor case
Consumul de apa imbuteliata in tara noastra pierde teren in fata apei de la chiuveta. Studiu Reveal Marketing Research.
Marti, 28 Martie 2023
 Cei mai multi dintre romani obisnuiesc sa cumpere cel mai des ambalaje de 2l (60%) sau 5l (56%), urmate de cele de 1l si 0.5l, ambele inregistrand scoruri de 36%. Generatia Z (18-24 ani) manifesta un interes mult mai ridicat in a cumpara cantitati mai mici de 0,5l (57%) sau 1l (64%), aceasta fiind si categoria de...
Unde isi petrec romanii 24 ianuarie? Minivacanta de 4 zile pentru 45% dintre angajatii romani de sarbatoarea Unirii Principatelor Romane.
Luni, 23 Ianuarie 2023
 Potrivit unui Studiu Reveal Marketing Research, 45% dintre cei angajati au punte intre weekend si ziua de 24 Ianuarie, in timp ce 55% vin la serviciu luni, 23 ianuarie. Marea majortitate a romanilor aloca, in medie, un buget de 593 RON de persoana in minivacanta, in timp ce tinerii cu varste cuprinse intre 18-34...
5 din 10 romani cred ca ii asteapta o viata mai buna in noul an. Reveal Marketing Research: Cum arata planurile romanilor pentru 2023
Miercuri, 11 Ianuarie 2023
 Conform celui mai recent studiu Reveal Marketing Research, anul ce tocmai s-a incheiat a fost cel mai satisfacator pentru cei mai multi dintre romani (54%) in comparatie cu 2020 (24%) si 2021 (22%) – ani puternic marcati de restrictiile cauzate de pandemie.
1 din 3 europeni, expusi la riscuri cu impact direct asupra sanatati, cauzate de mediul inconjurator
Luni, 19 Decembrie 2022
  1.  Conform ultimului studiu Healthy Homes Barometer din 2022, 1 din 3 europeni este expus la riscuri cu impact direct asupra snttii si bunstrii individuale, cauzate de un mediu interior cu probleme, cum ar fi lipsa luminii naturale, a cldurii, zgomotul excesiv sau umezeala si mucegaiul, nunta...
Romanii prefera vacantele in Romania, in detrimentul celor din strainatate. Studiu Reveal Marketing Research
Marti, 13 Decembrie 2022
 Cel mai recent studiu realizat de Reveal Marketing Research, la solicitarea Nordis Group, arata ca romanii opteaza pentru vacante la mare (34%) si la munte (31%) in Romania, subclasand optiunea de a petrece vacantele in strainatate (29%).
33% dintre romanii cu venituri peste medie merg mai des la dentist decat in pandemie. Frica de stomatolog, in top trei motive pentru care nu merg la dentist
Miercuri, 16 Noiembrie 2022
 Studiu Reveal Marketing Research in parteneriat DENT ESTET: 88% dintre respondenti se declara preocupati de sanatatea lor dentara. 8 din 10 participanti la studiu declara ca au vizitat medicul stomatolog cel putin o data, in ultimul an. Creste interesul pentru serviciile de estetica dentara. Aproape 50% dintre...
Nemultumirea cu privire la valoarea facturilor pentru incalzire va atinge un nivel critic. Studiu Reveal Marketing Research
Miercuri, 21 Septembrie 2022
 Intr-o perioada importanta pentru discutii in spatiul public legate de costurile utilitatilor, in particular a energiei electrice si a gazelor natural, Reveal Marketing Research a derulat un studiu la nivel national pentru a afla cum vor face fata romanii la cresterile rapide ale costurilor de intretinere a...
3 din 4 romani considera sustenabilitatea la fel de importanta precum confortul locuintei
Vineri, 19 August 2022
 2 din 3 romani declara ca ar avea multa si foarte multa incredere sa construiasca o casa cu cel mai durabil si ecologic material, mai ales cei tineri, cu varsta intre 18 si 24 ani (70%), dar si cei care in prezent locuiesc in locuinte din caramida (71%) sau BCA (68%).
1 din 2 romani isi doresc reglementari mai stricte privind siguranta la incendii (49%). Studiu Reveal Marketing Research si ROCKWOOL
Vineri, 22 Iulie 2022
 Florin Popescu, Business Unit Director, ROCKWOOL Balkans: ”Rezultatele acestui sondaj independent arata foarte clar o preocupare a tinerilor, viitorilor proprietari de locuinte din Romania, pentru siguranta la incendiu. Este o schimbare de mentalitate, rezultata din realitatea imediata legata de incendiile...
1 2 3 »