Rezultatele cautarii dupa : "the economist"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Baneasa Shopping City a ales OXYGEN pentru PR si consultanta strategica in comunicare
Marti, 18 Ianuarie 2022
“Succesul unui proiect este garantat de eforturile si expertiza unei echipe pasionate, care rezoneaza cu valorile si universul brandului. Pentru OXYGEN, Baneasa Shopping City este un perfect-match, un brand cu care ne-am identificat inca de la primul contact si care, de-a lungul timpului, s-a diferentiat in...
Jurnalisti din toata lumea au petrecut o zi de vacanta la Therme Bucuresti.
Joi, 24 Octombrie 2019
  Jurnalisti din toata lumea au petrecut o zi de vacanta la Therme Bucuresti.Therme Bucuresti, cel mai mare centru de relaxare, wellness si entertainment, construit greenfield din Europa, a fost vineri, gazda unor jurnalisti si creativi din toata lumea, printre care si reprezentanti ai prestigioaselor...
Cu o acoperire globala de 1,4 miliarde de oameni, Teads a semnat exclusiv cu VICE pentru administrarea publicitatii video si display
Luni, 04 Februarie 2019
Cu accent pe copntinut disruptiv, VICE este lider in productia si distributia de continut de calitate pentru publicul tanar, cu o acoperire de sute de milioane de tineri in fiecare luna.
150-200 mii euro publicitate in revista. 300-400 mii euro cu TV. Intelligent Life advertising.
Marti, 08 Octombrie 2013
Lansata de curand cu o frecventa de aparitie la 2 luni, revista Intelligent Life, sub licenta The Economist, estimeaza venituri de 150 -200 mii de euro din publicitate in print si 300-400 mii euro impreuna cu reclama atrasa pe emisiunea cu acelasi nume difuzata la tv. Romania TV.
The Economist vine in limba romana la Bucuresti
Joi, 13 Iunie 2013
 The Economist – Intelligent Life, cel mai bine vandut si cel mai citit magazin de business si life-style la nivel mondial, potrivit editorilor, urmeaza sa apara din toamna, la Bucuresti. Publicatia va fi lansata pe piata de Revista Romana de Consultanta aflata in portofoliul Lion House, dupa cum a afirmat pentru adplayers Andrei Cristea, managerul companiei.
The Marketer vinde interviul cu 5.500 EUR
Luni, 15 Septembrie 2008

De curand declarata partenera cu The Economist si Advertising Age, revista The Marketer sterge tarifele de publicitate care includeau si vanzarea interviurilor, o categorie jurnalistica respectata

Primul Aur romanesc la cea mai importanta competitie de email marketing din lume
Miercuri, 27 Februarie 2008

White Image Loyalty Solutions a castigat Gold Consumer la cea mai importanta competitie din email marketing - MarketingSherpa Annual Email Awards.

Felix Tataru, IAA Worldwide, Inspiring Excellence in Communications Worldwide, Joseph Ghossoub, Sharif Abu Khadra, Aaron Lloyd, Ace Worldwide Advertising United Arab Emirates, AdForum United States, Al Ahram Organization Egypt Al Sidra, 7 Days United Arab Emirates, Arab Advertising Organization Syria Aujan Industries United Arab Emirates, Bartle Bogle Hegarty Ltd. United Kingdom, BBDO United States, BPA International United States, Bridges Marketing & Communication Co. Saudi Arabia, British American Tobacco-Russia Russia, Crain Communications United States, DDB Worldwide Communications Group United States, Dentsu Inc. Japan, Dogan Yayin Holding Turkey, DOM International United Arab Emirates, Dow Jones & Company United States, Draftfcb United States, Euro RSCG Worldwide United States, European Media Group Russia Financial Times United Kingdom, Grey Global Group United Kingdom, Hakuhodo Incorporated Japan, Hearst Magazines International United States, Hypermedia FZ L.L.C. United Arab Emirates, G Global Solutions United States, JSC Advertising Group Vitrina A Russia, Kokokusha Co. Ltd. Japan, Lowe Worldwide United States, McCann WorldGroup United States, MTV Networks Latin America United, Nestec Ltd. Switzerland, Nifco/The Japan Times Ltd. Japan, Nikkei Inc. Japan, octOpus Advertising United Arab Emirates, Sesame Workshop United States, Shell Brands International AG Switzerland, The Asahi Shimbun Japan, The Boeing Company United States, The Economist Newspaper Ltd. United Kingdom, The Gillette Company United States, Time International United States, The Procter & Gamble Company United States, TriGranit Hungary, Unilever Plc United Kingdom, Video International Group Russia
IAA Worldwide a anuntat o noua identitate si noul iaaglobal.org
Luni, 18 Iunie 2007
Noua identitate este insotita de sloganul Inspiring Excellence in Communications Worldwide  si a fost anuntata la intalnirea Comitetului Executiv si a Bordului de Directori din care face parte si Presedintele IAA Romania / Felix Tataru, reuniune ce a avut loc la Cannes pe 17 si 18 iunie
Tom Peters vine in Romania
Luni, 30 Ianuarie 2006
Denumit si "The uber-guru" de catre The Economist si "Cel mai bun prieten si mai mare cosmar al afacerilor" de catre Business Week, el va sustine pe 14 martie conferinta Re-imagine, costul unei participari fiind intre 425 si 580 EUR
Patru trollere si o excursie in Grecia au crescut vanzarile Lamonza cu 40%
Joi, 04 August 2005
Promotia marcii de bagaje si genti a fost organizata in 4 magazine Carrefour, iar reprezentantii marcii au in vedere alegerea unei agentii pentru anul viitor