Rezultatele cautarii dupa : "testimoniale"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Peste 500 de alergatori si 300.000 de lei la Semimaratonul Bucuresti transformati in speranta impotriva bolilor incurabile de #TeamHOSPICE.
Luni, 09 Mai 2022
 Sponsorii evenimentului sunt Kaufland Romania, Servier, Volvo, Coca-Cola HBC, Ubitech, Leviatan, Blue Space TECHONOLOGY, KPMG, Roche, AskoGroup, Cascara.
Muzeul AGERPRES. 130 de ani de la infiintarea Agentiei Nationale de Presa
Miercuri, 27 Martie 2019
 Vizitand Muzeul online, la linkul http://muzeu.agerpres.eu/, cei inetresati vor putea descoperi personalitati, evenimente, obiceiuri, peisaje, detalii dintr-o Romanie de demult, dar si din cea a zilelor noastre.
Dero intra partener in economia sociala si doneaza 1% din vanzari in oportunitati pentru femei.
Vineri, 17 Februarie 2017
 Dezvoltata impreuna cu agentiile Engines (Creatie), Kubis interactive (Social media), Mindshare (Media) si Image PR (Relatii publice si comunicare), campania „DERO sustine visurile romancelor” include spot TV dedicat, comunicare in-store si outdoor, comunicare online prin canale de social media (pagina de Facebook DERO, canalul de Youtube DERO), platforma online dedicata...
TVR transmite live Festivalul George Enescu pe noul enescu.tvr.ro
Joi, 20 August 2015
 Televiziunea Romana a lansat pe, 19 august, la 134 de ani de la nasterea lui George Enescu, site-ul www.enescu.tvr.ro, dedicat exclusiv celui mai important eveniment cultural al anului, Festivalului International George Enescu.

 

Starcom face media inovativa la Avon
Marti, 03 Octombrie 2006
Campania de comunicare integrata 1 din 8 femei pentru Avon Cosmetics, dedicata luptei împotriva cancerului la sân a fost declinata în presa scrisa, televiziune, internet, indoor, outdoor si cinematografe si o componenta BTL
Knorr a sunat 400.000 de inscrieri
Vineri, 27 Ianuarie 2006
Conceputa de Brands&Bears, cel mai mare castig in promotia "Knorr suna castigator!" a fost de 4.500 de euro,  valoarea medie a premiilor fiind de 700 de euro 
534.000 de intrari pe cinste
Marti, 08 Noiembrie 2005
Promotia Timisoreana "Premii adevarate pentru oameni adevarati" a fost construita cu agentiile Mercury Promotions (BTL), Lowe & Partners (ATL, activare BTL, PR) si Zenith Media (media)
Ogilvy & Mather lucreaza pentru Avantajul de a fi client Flamingo
Marti, 30 August 2005
Campania de promovare pentru Flamingo International ce contine seria de 3 spoturi cu testimoniale „traduse”- Romanul, Bulgarul si Sarbul, se difuzeaza pe Antena1, Prima TV, B1TV, Realitatea TV, Discovery, TVKLumea si MTV
Duminica incepe The World’s Best Advertising
Vineri, 17 Iunie 2005
Festivalul de publicitate de la Cannes reuneste in 2005 peste 22.000 de inscrieri si zeci de seminarii si workshop-uri tinute de top executivi ai unor retele internationale din publicitatea mondiala
Bergenbier cere McCann sa cheme Echipa Nationala la victorie
Joi, 02 Iunie 2005
Campania sub sloganul  Acum ori niciodata! consta in 3 testimoniale si ruleaza deja pe ProTV, Antena 1, PrimaTV, TVR1, TVR2, TV Sport, MTV, Realitatea TV