Rezultatele cautarii dupa : "telenovela"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Online simpla, la TV complicata. Telenovela cu trei agentii si influente amazoniene.
Marti, 26 Martie 2013
 In ciuda formularilor simple, productia mesajelor de marketing poate avea culise complicate si schimbari de agentii. O dovedeste si comunicarea platformei „Online va fi mereu simplu”.
Trei surori Fine Goods la Brands & Bears si Media Investment
Vineri, 08 Octombrie 2010
 Tras de casa de productie Dove Production si Radu Muntean, serviciile de branding si packaging sunt asigurate de Brands & Bears, iar Media Investment (The Group) administreaza contul de media.
60% din Prime Time Acasa TV in HD. Publicitatea? In urma.
Luni, 30 August 2010
 Daca in prezent 15-20% din receptoare TV sunt pregatite de HD, publicitatea a ramas in urma: „Momentan procentul spoturilor HD de pe piata este destul de mic si asta pentru ca in Romania televiziunea high-definition este inca la inceput” a afirmat penbtru AdPlayers, Stelian Banoti, Manager Vanzari Acasa TV, care va avea emisie de inalta definitie din 6 septembrie
1 din 3 femei intre 15-49 ani se uita la Regina (Acasa TV)
Joi, 02 Aprilie 2009

Joi, 26 martie, Acasa TV a inregistrat cu “Regina” cea mai mare audienta de la lansarea telenovelei, cand a inregistrat in segmentul de public feminin, 15-49 ani, un rating de 13.9 puncte si o cota de piata de 30,4%

Regina (Acasa TV) 23-26 feb: 10,6 puncte de rating, 21,1% cota de piata
Marti, 03 Martie 2009
 Potrivit datelor de audienta Jfk  de Acasa TV, telenovela “Regina” (Acasa TV) a ocupat in saptamina 23-26 februarie 2009,...
AdPlayers prezinta Sexy Publicitatea de Business (ep. 1)
Marti, 24 Februarie 2009
 AdPlayers programeaza incepand din aceasta saptamana primul episod din telenovela "Sexy Publicitatea de Business" in care primii protagonisti, Domo, Banca Transilvania, UPC sau Vodafone, joaca in sexy-publicitatea premium sau de business, insa pentru o audienta cu tinta cat se poate de generalista
Adrian Sarbu a ocupat cu Pro Tv si Acasa primele doua locuri pe femei 15-49 ani, urban
Vineri, 11 Aprilie 2008
Posturile au avut, in martie, cote de piata de 14,2% - Pro TV si respectiv 13.7%  -ACASA, in rindul femeilor cu virste cuprinse intre 15 si 49 de ani,
Telenovela noua la Acasa TV, din 7 aprilie: MARINA
Vineri, 04 Aprilie 2008

In 2006-2007, “Marina” s-a situat in topul primelor 25 de productii urmarite de publicul hispanic din Statele Unite

Pe 1 Aprilie, 'Inima de tigan' (Acasa TV) a batut 'Din Dragoste' (Antena 1) pe publicul feminin 15-49 ani
Vineri, 04 Aprilie 2008
Intre orele 20.29 – 21.54, Acasa TV a inregistrat o medie de rating de 13.6 puncte si o cota de piata de 31,7%, in timp ce, pe acelasi interval orar, emisiunea „Din Dragoste” difuzata de Antena1 a...
Inima de tigan (Acasa Tv): rating 12,3 si market share 27,9 pe publicul feminin 15-49 ani, urban
Vineri, 28 Martie 2008

Cu o medie de rating de 12.3 puncte si o cota se piata de 27.9%, ACASA TV a fost miercuri, 26 martie, lider de audienta publicului feminin 15-49 ani, urban, in intervalul orar 20.28-21.58

''Inima de tigan''(Acasa TV) a batut ''Din dragoste'' (Antena 1)
Luni, 25 Februarie 2008
Potrivit datelor furnizate de compania Gfk Romania, citate de reprezentantii postului Acasa TV, episodul difuzat marti, 19 februarie al telenovelei “Inima de tigan” a fost lider de audienta in rindul...
10 ani cu audiente de telenovela Acasa TV
Luni, 28 Ianuarie 2008

Pe publicul feminin 15-49 ani, telenovelele si serialele postului au inregistrat medii de audienta cum sunt: Salome – 11,5 puncte, Clona - 9,9 puncte, Betty cea urita – 9,6 puncte, Lacrimi de iubire – 9,9 puncte, Numai iubirea – 9,8%, Inima de tigan – 6,6%

Dolce: 3 luni pe toate canalele media
Luni, 18 Decembrie 2006
Comunicarea Dolce a vizat toate canalele de comunicare: TV, radio, print, Internet si outdoor. Pentru derularea acesteia au fost alocate fonduri necesare pentru o perioada de aproximativ 3 luni
PR, TV, 23
Salma Hayek joaca īn Hotel Campari
Sambata, 09 Decembrie 2006
Campania este  implementata īn Romānia de agentiile Luna Promotions si Starlink Media, noul concept Hotel Campari īn imaginea lui Mario Testino si regia lui Matthew Rolston fiind disponibil īn versiunea tiparita, reclame TV, online si īntr-o editie limitata de colectie a unui calendar distribuit īntr-un tiraj de 9999 exemplare pe piete selecte din īntreaga lume
Wiesana arata iubirea la Acasa TV
Luni, 10 Aprilie 2006
Media Insight deruleaza pentru Wiesana "Arata-le iubirea ta" - un proiect special de sponzorizare in jurul asocierii marcii cu telenovela "Lacrimi de iubire", difuzata de Acasa TV
Telenovela Starlink: timp de Alpinia
Vineri, 10 Februarie 2006
Derulata sub sloganul "daca n-ai timp sa gatesti ... ai mezelurile ALPINIA", StarLink Media a dezvoltat strategia de media pentru marca Alpinia de la Cris-Tim