Rezultatele cautarii dupa : "supreme"
Ordonare dupa: data / relevanta  
30 de pagini DOR despre cum a ajuns Selly cel mai urmarit youtuber cu 2 milioane de abonati, sute de milioane de vizualizari si o trupa - 5GANG
Marti, 05 Martie 2019
 "Selly joaca de ceva timp in liga oamenilor mari. E tot timpul atent la telefon, la mailuri, la deadline-uri. Pune munca pe primul loc" spune in DOR, Irina Tacu care a scris povestea lui *Selly*, cel mai urmarit vlogger din Romania, care a implinit, de curand, 18 ani. 
100.000 EUR buget online Primola, Anidor si Ulpio, la Strategad
Joi, 05 Mai 2011
 Agentia interactiva specializata in Online Reputation Management va administra pentru brandurile Supreme Group strategii online axate pe cresterea...
CAP la AdPlayersREPORT: 1,6 Mil. EUR in 2009. 50% venituri din serviciile agentiei
Luni, 09 August 2010
 Pe primele 6 luni din 2010, CAP a inregistrat 1,15 Mil. EUR, din care 406,3 Mii EUR venituri din serviciile creatie si strategie ale agentiei 
Monica Tanasoiu este noul Client Service Director Mercury 360
Joi, 30 Aprilie 2009
 Monica Tanasoiu (29 ani) are o experienta de 9 ani in media si comunicare, ultimii 6 fiind petrecuti in advertising, in agentii precum Saatchi & Saatchi, Scala JWT si Mercury360.
10 oameni noi de media la OMD Romania
Vineri, 30 Mai 2008

Cei 10 membri noi ai echipei sunt Albert Borbely, Client Service Director, Alina Agapie - Print Media Buyer, Media planner-i: Alexandra Zidaru, Andreea Dobrescu, Catalina Constantinescu, Doina Porumb; Dragos Eustafievici -Senior Media Manager, Emil Zamfir -  Media Researcher, Ioana Georgescu - Group Client Service Director,...

Fosti Media Direction - Cristian Lincu si Bogdan Mincu, la OMD Romania
Miercuri, 05 Martie 2008
Cristi Lincu va fi noul Research Manager al companiei, iar Bogdan Mincu se alatura departamentului de Client-Service al OMD in functia de Media Planner
Cristian Mucichescu, OMD: ''Mi-as dori sa existe posibilitatea ca in viitor sa lucrez din nou cu oamenii de la PEPSI''
Miercuri, 05 Martie 2008
OMD Romania confirma previziunile AdPlayers privind numirea lui Cristian Mucichescu in pozitia de Managing Director al agentiei de media, dupa despartirea acestuia de Media Direction
Media Direction mixeaza televiziunile cu TV Wave
Luni, 13 August 2007
Potrivit agentiei de media, instrumentul de care beneficiaza clientii Media Direction reprezinta o matrice complexa care ia în calcul cele mai importante criterii de stabilire a mixului de media: audienta (rating), acoperire (reach), afinitate fata de target, costuri
DDB, Media Direction impreuna cu Lipton, Apa Nova si Primaria au dat mana pentru racorire cu vapori de apa
Miercuri, 25 Iulie 2007
"In cazul in care proiectul functioneaza, Primaria Bucuresti si Apa Nova ne vor lasa sa implementam mai multe asemenea porti vaporoase pentru trecatori",  a declarat pentru AdPlayers, Adina Sorescu (foto) - Managing Director la DDB Bucharest, vorbind despre tunelul racoritor cu vapori de apa, instalat vizavi de Cercul Militar, in zona Pietei Universitatii.
Media Direction, premiata pentru inovatie Pepsi la festivalul Mediamixx, în Bulgaria
Miercuri, 20 Iunie 2007
Agentia Media Direction a obtinut premiul Golden Umbrella Grand Prix la categoria Best Use Of New Communication Channels pentru campania Pepsi Bus Station & Bluetooth, la Festivalul International Mediamixx 07, desfasurat in Bulgaria
Incizie în Anatomia unui media plan
Miercuri, 04 Aprilie 2007
Workshop-ul  organizat de curând de Media Hub Consultants a avut ca invitati jucatori din piata de publicitate printre care s-au numarat oameni de marketing si publicitate de la Berlin-Chemie, Friends Advertising, Germanos, MOL Romania, Real Hypermarket, Supreme Chocolat
Atentie se deschid usile audientei la Metrou: 400.000 de persoane
Luni, 11 Decembrie 2006
Initiativa unica în România a companiilor de outdoor Euromedia & Beta Cons, studiul audientei la metrou spune ca 23% dintre bucuresteni circula cu metroul si aproximativ 60% dintre ei se uita la panourile publicitare în timp ce asteapta în statie
Vel Pitar calda, de la Media Direction
Vineri, 20 Octombrie 2006
Media Direction a fost desemnata agentia ce se va ocupa cu derularea activitatilor de media ale companiei Vel Pitar, dupa o licitatie care a avut loc în luna septembrie si la care s-au prezentat, potrivit companiei de media, agentii ca Initiative Media, Starcom,Tempo, Grey sau Odyssey
Mihaela Dumitrescu este noul Buying Director la Media Direction
Joi, 19 Octombrie 2006
Carmen Lixandru, Managing Director la Media Direction, a confirmat pentru AdPlayers noul director de cumparare de media al agentiei, Mihaela Dumitrescu (foto) îi ia locul lui Razvan Varabiescu, care pleaca la Splendid Media
WebGraphic la Internetics: 47 de site-uri spera la premii de Visual Design
Miercuri, 04 Octombrie 2006
Festivalul de comunicare digitala nu a facut risipa de categorii de concurs la sectiunea Visual Design din cadrul competitiei WebGraphic, punând în aceeasi oala 47 de site-uri care vor premii
Internetics WebSpace a vândut magazinelor online dar nu si blogurilor
Miercuri, 04 Octombrie 2006
Competitia în cadrul careia se premiaza cele mai bune site-uri, portaluri si blog-uri, sau care ofera vizitatorului mijloace de tranzactionare, informare sau petrecere a timpului liber a convins 35 de magazine online, a pierdut blogurile personale si a aliniat la starturi diferite Realitatea TV, ProTv si Antena3
Ileana Sebe: Strategie si New Business, Irina Pencea: Client Service Director
Miercuri, 05 Iulie 2006
Ileana Sebe a devenit Strategy & New Business Director la Odyssey Communication, iar Irina Pencea a fost avansata in functia de Client Service Director, agentia de publicitate condusa de Diana Flutur (foto) estimand in 2006 o cifra de afaceri capitalizata de 9,5 milioane EUR
Odyssey cumpara media direct
Miercuri, 24 Mai 2006
"Am luat decizia de a cumpara media direct pentru clientii nostri", spune Mihai Ilie (foto), Director Media, Odyssey Communication, agentie de publicitate care a incheiat anul trecut cu aproximativ 5 milioane EUR
Productia de premii Internetics 2005
Luni, 27 Iunie 2005
Festivalul a schimbat eticheta comunicarii digitale de la "ieftin" la "indispensabil"