Rezultatele cautarii dupa : "skin"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Castigatorii Effie Awards Romania 2020. 41 de premii la Gala Effie, prima in format digital.
Miercuri, 02 Decembrie 2020
18 agentii si companii au fost premiate la editia a XVII-a a Galei Effie, care s-a desfasurat pentru prima data in istoria competitiei in format online pe paginile de Facebook EFFIE Romania si IAA si pe platforma Discord. In total, au fost acordate 1 Grand Effie, 8 Gold Effie, 13 Silver Effie si 19 Bronze Effie.
Mai deschisi ca niciodata. Coca-Cola Romania lanseaza ,,Open Like Never Before”, prima campanie de la inceputul pandemiei
Vineri, 31 Iulie 2020
Dupa ce, in luna aprilie, compania a suspendat, temporar, toate activitatile de marketing planificate, alegand sa redirectioneze resurse catre nevoile comunitatilor in care isi desfasoara activitatea, noua campanie de marketing se lanseaza printr-un manifest emotionant, despre schimbare, creat de artistul George The Poet...
Lansare de brand inspirat din fitoterapie. Plant Line (Unilever) cu The Hub & Partners - creatie, Mindshare - media, Image PR - relatii publice
Miercuri, 24 Iulie 2019
Campania de comunicare pentru lansarea noului brand inspirat din fitoterapie include un mix de actiuni de promovare: spoturi TV, comunicare in mediul digital, actiuni in-store si activitati de relatii publice. Teo Trandafir, Andra Gogan, Ela Craciun, Dr. Ruxandra Constantina, specialist in apifitoterapie sunt cativa...
7 din 10 femei nu se simt inca reprezentate in mass-media si publicitate. Dove isi propune sa schimbe stereotipurile de frumusete cu initiativa #ShowUs
Marti, 09 Iulie 2019
Acelasi studiu Dove arata ca femeile isi doresc ca cei din media si advertising sa portretizeze mai vast diversitatea formelor si dimensiunilor fizice (66%), in timp ce 64% considera ca aspecte fizice precum cicatricele, pistruii sau afectiunile pielii sunt nereprezentate in media.
Din 900 de monede digitale, 50 conteaza. Cum schimba banii digitali lumea afacerilor si publicitatii?
Marti, 08 August 2017
 Exista la ora actuala aproximativ 900 monede digitale si numarul lor este in continua crestere. Din ele, mai putin de 50 conteaza cu adevarat, restul sunt apa de ploaie dar, normal, fiecare cu sansa ei in viitor. 
Dove (Unilever) vorbeste despre frumusetea adevarata cu Mindshare, Image PR si Kubis
Vineri, 24 Februarie 2017
 Potrivit responsabililor de comunicare ai comunicarii brandului din portofoliul Unilever, noua campanie de comunicare, dedicata femeilor din Romania, le incurajeaza pe acestea sa aiba incredere in propria frumusete si sa nu se lase influentate de ce spune lumea.
Vice-Presedintele Cris-Tim aduce la Pack Show ambalajul Skin si ambalarea prin Înalta Presiune
Vineri, 04 Septembrie 2015
 „Cris-Tim este singurul producator de mezeluri care foloseste la ambalare tehnologia HPP, o tehnologie prin Inalta Presiune care, chiar si in tarile cu traditie in industria noastra, este considerata inovatoare” spune Vladimir Manastireanu, Vice-Presdinte al grupului Cris-Tim

Noi tendinte de eficienta in marketing si comunicare. Innovative AdPlayers.
Vineri, 25 Ianuarie 2013
 Intr-o lume cu tot mai putini bani pentru marketing, inovatia in comunicare este vazuta ca una dintre primele solutii de eficientizare a...
Luminita Anghel debuteaza in publicitatea TV cu Garnier si Publicis Romania
Joi, 05 Iunie 2008
Oameni noi la creatia Scala JWT
Joi, 28 Februarie 2008

Luminita Vrote - Art Director, Mona Petre - Graphic Designer si Alexandru Paul Talamba – Ilustrator se alatura agentiei de publicitate

P&G Beauty Awards porneste motoarele celei de-a cincea editii
Marti, 07 Martie 2006
Diana Klusch (foto), Director Relatii Externe, Divizia Beauty Care, Procter&Gamble spune ca pentru nominalizari "au fost consultati directori de agentie, directori de creatie si PR, pentru ca acestia sunt mai implicati in ce inseamna domeniul de frumusete si lumea mondena"
Coca-Cola SoundWave a batut toate promotiile prin SMS
Marti, 04 Octombrie 2005
"Promotia "Traieste vara in alt ritm" a fost cea mai mare din Romania pana in  acest moment, ca participare pe SMS" sustine Natalia Predut, Coca-Cola Romania Activation Manager