Rezultatele cautarii dupa : "sentimente"
Ordonare dupa: data / relevanta  
1 2 »
Cele mai fericite momente din viata sunt precedate de teama. Prioritatile romanilor, corelate cu ce le face inima sa bata mai tare. Reveal Marketing Research.
Vineri, 29 Martie 2024
 Aproape 4 din 5 romani considera ca venirea pe lume a unui copil reprezinta principalul moment de implinire in viata, fiind totodata o experienta care, pentru 61% dintre romani,  e precedata de un nivel ridicat sau foarte ridicat de teama.
1 din 3 romani cred ca cel mai mare succes financiar in 2023 a fost sa invete sa economiseasca. Revolut descopera utilizatorilor ce tip de personalitate financiara au avut.
Joi, 21 Decembrie 2023
,,Multumita produselor si functionalitatilor adaugate in 2023, clientii au posibilitatea sa invete, sa testeze, sa isi exerseze aptitudinile financiare, sa tina evidenta cheltuielilor zilnice, sa economiseasca sau sa investeasca, intr-un singur loc, in aceeasi aplicatie”, a spus Gabriela Simion, director general...
Romanii sunt mai cumpatati in asteptarea Craciunului si Anului Nou. Vor cheltui cu 12% mai putin decat anul trecut pe mancare, cadouri si decoratiuni. Reveal Marketing Research
Marti, 19 Decembrie 2023
 Anul acesta, romanii isi vor petrece Craciunul acasa (56%) sau in vizita la cei dragi (39%). 32% din bugetul alocat sarbatorilor de iarna se va cheltui pe mancare si bauturi, 28% pe cadouri si 11% pe decoratiuni si atmosfera festiva. 4 din 10 romani au cumparat cadourile de Craciun in avans sau au plasat comenzi...
Murfatlar Vinul a lansat platforma de comunicare ..Jumatate vin, jumatate viata,,. Campanie semnata de Propaganda.
Vineri, 15 Decembrie 2023
 ”Murfatlar Vinul – Jumatate vin, jumatate viata. E o semnatura de brand pe cat de desteapta, pe atat de adevarata. Nu exista moment important din viata noastra la care vinul sa nu ne fie aproape. Primesti prima lingurita de vin la botez. Pastele, Craciunul, Sfintii, logodna, nunta, botezul sunt tot...
Momente de tandrete de 120 de ani. Milka: tandretea uneste generatiile de romani, reduce distanta si diferentele dintre ele
Vineri, 06 Octombrie 2023
 Brandul Milka lanseaza in perioada 2 octombrie – 12 noiembrie campania „Castiga tandrete generatie cu generatie”. Premiile campaniei combina preferintele mai multor generatii - o vacanta pentru intreaga familie, pick-up-uri si boxe, aparate de fotografiat analog si digitale, ceasuri mecanice si...
2 din 3 tineri cu varste intre 18 si 24 de ani au o stima de sine scazuta, iar asta ii costa aproximativ 6.600 lei pe an cu comportamente daunatoare.
Luni, 11 Septembrie 2023
 Consumul de mancare nesanatoasa ajunge sa-i coste dublu pe tinerii care nu se apreciaza suficient. In ceea ce priveste shopping-ul, acestia isi cumpara de doua ori mai multe obiecte prin care isi pot afirma statutul, precum haine, incaltaminte sau gadgeturi, si cheltuiesc cu 30% mai mult pentru acestea fata de...
6 din 10 romani admit ca deciziile de consum si cumparare le sunt influentate de cei apropiati. Reveal Marketing Research.
Vineri, 25 August 2023
 Timp liber. Principalele activitati sunt plimbarile in parc (66%), cumparaturile (63%), mersul in vizita (55%) si iesirile in oras in locatii Horeca (40%). 4 din 10 romani resimt in prezent schimbari ale comportamentelor si obiceiurilor lor sociale, pe care le atribuie perioadei Covid-19
Marketing Research din 2008. AdPlayersREPORT: Reveal Marketing Research tinteste piata globala si estimeaza o dublare a business-ului in 2021.
Joi, 30 Septembrie 2021
 ,,Fiecare membru al echipei de management are mai mult de 8 ani de experienta in cercetare de piata” subliniaza Marius Luican care, in calitatea de fondator si CEO, aduce companiei o experienta de 15 ani in cercetare de piata.
48,6% dintre utilizatorii de internet, copii si adulti, petrec zilnic de la zeci de minute, la peste o ora, jucandu-se. Httpool: Campaniile intalnesc gaming-ul.
Marti, 07 Septembrie 2021
 Diana Vlad, Client Solutions Manager / AdColony Lead, despre campania Doritos: „Recomandarea platformei AdColony pentru campania Doritos a venit in mod firesc, avand in vedere focusul echipei de brand asupra obiectivului de engagement si faptul ca AdColony livreaza excelent pe acest indicator. Istoricul de...
Din 1993 in media si comunicare, fost director de creatie in Saatchi & Saatchi, GMP si Grey, Bogdan Dumitrescu a plecat intr-o lume cu mai mult suflet.
Luni, 24 Mai 2021
,,Si daca as vrea ca ceva sa se intample dupa cartea mea, atunci acest lucru ar fi ca lumea as vrea sa aiba mai mult suflet” scria Bogdan Dumitrescu, la lansarea SMS, volum aparut in 2009 despre care spunea ca „Este o carte despre o lume care se face praf, care se dezintegreaza, despre eul nostru care se...
Sute de tineri intr-un altfel de program back to school MediaStar Internship dezvoltat de GroupM
Luni, 16 Septembrie 2019
 Lansat in vara anului 2016, programul MediaStar Internship, are un obiectiv foarte clar: identificarea si atragerea talentelor de pe piata, din randul tinerilor care sunt deschisi sa descopere ce inseamna cu adevarat sa fii specialist in media
Mama. Eseu despre iubire. Expozitie fotografica de Catalina Flaminzeanu in martie.
Marti, 07 Martie 2017
Sub titlul Mama. Eseu despre iubire, expozitia va fi gazduita de Centrul Cultural Casa Artelor (Bulevardul Mircea Voda, nr. 5, Bucuresti), in perioada 8-22 martie, fotografiile urmand sa fie expuse apoi la Teatrul Metropolis (23 martie – 22 aprilie 2017).
Coca-Cola schimba Open Happiness cu Taste the Feeling. Strategia uneste extensiile sub One brand
Miercuri, 20 Ianuarie 2016
 Marcos de Quinto - Directorul de Marketing al Companiei Coca-Cola, dezvaluie noua strategie globala de marketing „One brand” care reuneste, pentru prima data, Coca-Cola, Coca-Cola Light, Coca-Cola Zero si Coca-Cola Life sub acelasi brand iconic Coca-Cola in campania „Taste the Feeling”
SMS de la Bogdan Dumitrescu: “O lume care se face praf
Vineri, 26 Iunie 2009
 In advertising din 1999, copywriter, apoi director de creatie in mai multe firme romanesti si multinationale - Saatchi & Saatchi, GMP Advertising, Grey Worldwide Romania sau...
Cosmote intra si in marketingul muzical alaturi de Proconsul
Marti, 30 Octombrie 2007
Compania sprijina noul album Proconsul - “Da mai departe”, ce include melodia originala “Alaturi de tine”, tema noii campanii de imagine a COSMOTE Romania din luna iunie, albumul urmand sa fie promovat si printr-un turneu in diferite orase din tara
TNUVA lucreaza cu cea mai mare agentie de publicitate full-service din Romania
Luni, 20 August 2007
Semnata de McCann Erickson, „cea mai mare agentie de publicitate full-service din Romania”, potrivit oficialilor companiei, comunicarea Tnuva se desfasoara sub sloganul “Pastreaza gustul dragostei” si demareaza cu prezentarea spotului “Nasterea” pe noua canale TV
'Cred ca AdOr nu este adorat de nimeni' Ema Prisca – CD, Graffiti BBDO Romania, la AdOr Exclusiv
Marti, 05 Iunie 2007
Chiar si asa, directoarea de creatie a agentiei Graffiti BBDO este convinsa ca festivalul mai poate fi schimbat doar daca toti cei intreresati de soarta festivalului se vor aduna la o masa rotunda, schimbare in urma careia Prisca - fosta executiv de creatie Leo Burnett, crede ca Naumovici ar putea reveni asupra deciziei de neparticipare a agentiei Leo Burnett in 2008, ca sa-si masoare fortele...
De ce Zero? De ce nu, Coca-Cola? La McCann
Vineri, 20 Aprilie 2007
Urmand unei campanii de teasing sub titlul De ce Zero?, Coca-Cola Romania a anuntat oficial lansarea Coca-Cola Zero pe piata romaneasca, bautura racoritoare cu zero zahar, intrata deja in 28 de tari, numai anul trecut
NetBridge vrea 3.5 mil EUR din publicitatea online pe 2007
Marti, 06 Februarie 2007
"În opinia noastra, acest an va fi definitoriu pentru dezvoltarea publicitatii online în România", spune Cristian Flor Petriceanu (foto), Director General al netBridge
Demisie la varful netBridge si Boom
Vineri, 23 Iunie 2006
Orlando Nicoara, General Manager, NetBridge - "cea mai puternica companie de pe internetul romanesc" si al "celei mai mari agentii de publicitate online" –Boom.ro, si-a dat aseara demisia din toate functiile detinute in companie, dupa 5 ani de activitate, interimatul fiind asigurat, pana la noi decizii, de Cristian Petriceanu, ex-Managing Director, TBWA Bucuresti
1 2 »