Rezultatele cautarii dupa : "Seat"
Ordonare dupa: data / relevanta  
1 2 »
300 de site-uri si peste 50 Milioane de clienti unici in Project Agora, TailWind (ThinkDigital Group)
Marti, 22 Decembrie 2015
 La un an de la lansarea Project Agora, compania Tailwind, parte a ThinkDigital Group of Companies (TDG), care a dezvoltat proiectul, a avut printre clienti branduri ca Aegean, Audi, BMW, Deutsche Telekom, Emirates, ING, L’Oreal, Lufthansa, Mastercard, Microsoft, Mondelez, Nike, Samsung, Seat, Vodafone si Unilever
Facebook a adus peste 20% din afacerea agentiei. Interactions a incheiat 2013 cu aprox. 510.000 EUR
Vineri, 31 Ianuarie 2014
 „Estimam ca peste 20% din cifra de afaceri din 2013 provine din solicitari legate de Facebook” a declarat pentru adplayers Adrian Alexandrescu, Managing Partner al companiei care estimeaza afaceri de peste jumatate de milion de euro pentru anul recent incheiat.
Crestere de 71% intr-o luna cu email marketing.
Joi, 13 Decembrie 2012
 White Image a fost premiata cu Argint la MarketingSherpa's Email Marketing Awards 2013 pentru ca in doar o luna a crescut cu 71% baza de date a vanzatorului de jucarii Noriel

Seatwebshop: 7.000-10.000 EUR buget, 3 masini vandute in 3 saptamani
Miercuri, 07 Decembrie 2011
 Cu un buget de creatie, strategie si implementare estimat de AdPlayers intre 7.000 si 10.000 de euro, proiectul de vanzare online...
7 Nominalizari McCann Erickson si una GMP (actualizare) dupa anuntarea finalistilor a 7 sectiuni Cannes Lions
Luni, 20 Iunie 2011
 McCann Erickson si GMP (update) au spart deja gheata nominalizarilor romanesti la Cannes Lions, dupa anuntarea finalistilor a 7 dintre sectiunile de concurs ce reunesc pana acum aproape 70 de executii din Romania inscrise in festival (69): DIRECT, PROMO & ACTIVATION, PR, MEDIA, OUTDOOR, RADIO, PRESS

Clientii de masini noi? 70% persoane juridice!
Luni, 06 Aprilie 2009
 „70% din clientii de masini noi sunt persoane juridice”, Brent Valmar, Porsche Romania, seful grupului Porshe Romania, intr-o pozitie critica fata de ordonanta guvernului privind deducerea a doar 30% a cheltuielilor auto
Promotia SEAT te orienteaza spre castig a dat 50.000 EUR
Luni, 23 Februarie 2009
 Campania s-a desfasurat in perioada 15 octombrie 2008 – 31 ianuarie 2009
200.000 de automobile, vāndute de Porsche Romania
Vineri, 18 Ianuarie 2008

Cu aproape 59.000 de unitati vandute numai anul trecut, Porsche Romania a anuntat depasirea cifrei de 200.000 de autovehicule comercializate in cei 10 ani de activitate.

Men in Black face 1,5 Mil. EUR, din BTL
Miercuri, 05 Decembrie 2007
Fondata la jumatatea anului trecut de Cristian Lica, Gabi Pricop si Bogdan Kisescu, care si-au inceput cariera ca promoteri ai defunctei D’Arcy, cei 3 parteneri cu cote egale in companie vor acum de la Men In Black o afacere de 2 Mil. EUR in 2008
Porsche Romania planteaza cate un copac pentru fiecare masina vanduta
Miercuri, 05 Decembrie 2007
In cadrul programului “O masina, un copac”, importatorul marcilor Audi, Porsche, SEAT, Skoda, Volkswagen, Volkswagen Autovehicule Comerciale si Weltauto planteaza 55.000 de copaci, cate unul pentru fiecare masina vanduta in 2007
AdPlayersReport: White Image vrea 150.000 EUR pe 2007, dupa primele 6 luni
Luni, 30 Iulie 2007
Specializata in solutii de comunicare prin e-mail marketing, compania a lansat un instrument de monitorizare pentru inserturile publicitare in newsletter-e destinat advertiser-ilor
White Image a dat send la peste 10 Mil. e-mailuri in 2007
Luni, 25 Iunie 2007
Cifra pe primele 6 luni reprezinta aproape numarul total de e-mailuri pe intreg anul trecut, cand compania trimitea pentru clientii din portofoliu aproximativ 11 milioane de e-mailuri, White Image estimand ca va trimite pana la sfarsitul anului 2007 de 2,5 ori mai multe
Renault Trucks aloca direct newsletter White Image
Miercuri, 21 Martie 2007
"Contul a fost cāstigat prin alocare directa īn urma unei propuneri de strategie de comunicare pe email", a afirmat pentru AdPlayers, Andrei Georgescu – Managing Director la White Image, vorbind despre lansarea newsletterului electronic Renault Trucks Romania
White Image vrea 150– 200 mii EUR din monitorizarea emailurilor cu Habeas
Luni, 12 Martie 2007
Compania de solutii customizabile de email marketing White Image a devenit reprezentant oficial Habeas pentru Europa de Est - Romania, Ungaria, Polonia, Rusia, Ucraina, Moldova, Bulgaria, Serbia si Muntenegru, Cehia, Croatia si Slovacia
White Image are e-mail marketing certificat international
Joi, 14 Decembrie 2006
WhiteImage este singura agentie de e-mail marketing din Romānia partener al Habeas Inc. Email Trust Authority – compania responsabila de safelisting-ul MSN/Hotmail (combate fenomenul antispam n.r.)
Ogilvy Group īl face pe Dani Macarie Creative Director la OgilvyOne si 141
Vineri, 03 Noiembrie 2006
Dani Macarie va lucra sub coordonarea directa a lui Albert Nica, Executive Creative Director Ogilvy Group, grupul avānd īn prezent 26 de oameni īn departamentele de creatie
Webstyler bate Internet(ics)-ul
Vineri, 20 Octombrie 2006
Festivalul de comunicare digitala a desemnat cāstigatorii, trofeul cel mare de Agentia Web a Anului fiind adjudecat de compania condusa de Bogdan Nitu (foto)
Grey EMEA este Agency Network of the Year 2006 la EURO EFFIES
Joi, 05 Octombrie 2006
Reteaua Grey EMEA a cāstigat trofeul pentru a doua oara consecutiv, anul acesta cu 1 Gold EFFIE, 1 Silver Effie si 6 Bronze Effie, Grand Prix-ul fiind adjudecat de 180 Amsterdam pentru adidas ‘Impossible Field’ urmānd premiului Euro Gold Effie ‘Impossible is Nothing’ cāstigat īn urma cu un an
Sensiblu se muta de la Saatchi&Saatchi la OgilvyOne Romānia
Marti, 26 Septembrie 2006
Decizia de alegere a OgilvyOne a fost luata īn urma unei licitatii, contul fiind anterior īn portofoliul Saatchi&Saatchi si primul job īn publicitate al sefului de creatie al agentiei
Ronaldinho joaca la OgilvyOne
Marti, 27 Iunie 2006
Biroul de la Barcelona al OgilvyOne a inceput lucrul la site-ul oficial al lui Ronaldinho (www.ronaldinhogaucho.com ) dupa negocieri care au durat timp de doi ani, programul de comunicare fiind planificat sa includa activitati de PR, buzz marketing si viral marketing, precum si improspatarea constanta a website-ului
1 2 »